OCJENA POSLOVNOG AMBIJENTA 2017. – VENAN HADŽISELIMOVIĆ

/

Predstavnici naših kompanija za Business Magazine govorili su o, uprkos brojnim poteškoćama, ostvarenim poslovnim rezultatima u protekloj godini i otkrili nam nove planove i ideje. U kakvom su poslovnom ambijentu poslovale domaće kompanije, saznajte kroz njihove odgovore na pitanja. O radu i planovima kompanije Hifa Oil, govori Venan Hadžiselimović, izvršni direktor ove kompanije.

Kako ocjenjujete poslovni ambijent u BiH tokom 2017. godine uopće?

Hadžiselimović: Ukupno posmatrano, poslovni ambijent je za nijansu bolji u odnosu na 2016. godinu. Tome je, prije svega, doprinio optimizam investitora, pretežno domaćih. Neki pokazatelji privrednog rasta idu u prilog tome. Uprkos političkoj nestabilnosti, izvoz iz BiH je porastao za 18 posto, prihodi od PDV-a za 10 posto, rasla je i industrijska proizvodnja i broj zaposlenih. To su dobri pokazatelji. BiH treba još snažniji rast kako bi još brže pokrenuli proces razvoja privrede, povećanja broja zaposlenih i povećanja standarda građana. Sve ovo trebaju pratiti reforme koje će omogućiti ujednačavanje plaća u privredi u odnosu na administraciju. Drago nam je da je i Hifa Oil mogla sa svojim uspješnim i stabilnim poslovanjem doprinijeti oporavku bh. privrede.

S kojim izazovima u poslovanju ste se susretali u prethodnoj godini?

Hadžiselimović: Nastojali smo pozitivinim primjerom ukazati na aktivan odnos prema izazovima. Imali smo nekoliko strateških ciljeva, kao što su akvizicije domaće i strane, ali i jačanje tržišnih pozicija na domaćem i inozemnim tržištima. Hifa Oil je lider u prometu nafte i naftnih derivata u BiH, sa 20 posto udjela na domaćem tržištu bijelih naftnih derivata, a prva je i u distribuciji crnih derivate na domaćem i tržištima regije u oblasti asphalt gradnje u Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj i u drugim zemljama regiona. Uspjeli smo otvoriti 162 nova radna mjesta do sada u ovoj godini. Riječ je u najvećem broju o mladim i stručnim kadrovima, koji su prošli obuku, seminare, ali i certfikaciju za rad sa EUFOR-om i rad na aerodromima. Zadovoljni smo urađenim, unatoč tome da nismo imali nekih olakšanja kroz zakonske mjere koje bi rasteretile naše poslovanje.

Kakvi su planovi vaše kompanije za 2018. godinu?

Hadžiselimović: U idućoj godini predviđam dalji privredni rast i priželjkujem konačno uspostavljanje političke stabilnosti nakon parlamentarnih izbora. U 2018. godini nastavit ćemo sa investicijskim ciklusom kako na domaćem, tako i na inozemnim tržištima u cilju daljeg jačanja naših konkurentskih prednosti. Hifa Oil je prepoznata sa svojim kćerkama kompanijama kao ozbiljan partner kako u BiH tako i izvan nje, tako da će naš fokus biti na trendu zadržavanja i jačanja tržišne pozicije u veleprodaji ta dijelom i na maloprodajne objekte Hifa Oil sa novim i prepoznatljivim vizuelnim identitetom. Osim toga, razvoj ide također i u pravcu jačanja postojećih, ali i otvaranja novih kćerki kompanija u zemljama okruženja.

zosradio.ba/business-magazine.ba

spot_img

Povezani postovi

Elektroprivreda BiH dobila zeleno svjetlo za izgradnju hidroelektrane na rijeci Bosni

Elektroprivreda Bosne i Hercegovine dobila je odobrenje za izgradnju...

Privremeni UO KCUS-a od Vlade FBiH traži saglasnost za imenovanje generalnog direktora

Privremeni Upravni odbor KCUS-a razmatrao je i javna okupljanja...

Neizvjesna terapija za djecu s cističnom fibrozom zbog budžeta FBiH

Nakon prošlogodišnje herojske borbe Udruženja i roditelja, djeca oboljela...

Još jedan težak udes jutros: Vozilo završilo na krovu, vozač prevezen u bolnicu

Rano jutros, 23. novembra, u Mostaru je došlo do...