Vrijednost ugovora je 59.408.825,00 eura bez uključenog PDV-a, a sredstva su osigurana putem Evropske investicijske banke (EIB) u visini od 50 miliona eura i bespovratnih sredstava od WBIF-a u visini od 19 miliona eura.
Adnan Terzić direktor Autocesta Federacije BiH kazao je da se danas završava jedan ciklus koji su sami sebi zadali, a sastoji se od dodjele ugovora za građenje dionica koje predstavljaju funkcionalne cijeline.
“Nakon izgradnje posljednjih potpisanih dionica uveliko bi se trebala povećati naplata cestarina”, kazao je Terzić naglasivši da je posebno zadovoljan što je ugovor potpisan s domaćom firmom.
Dodao je da je pomenuta dionica tunel od 2,65 kilometara koja bi trebala da Zeničku zaobilaznicu da spusti do Nemile te da je činjenica da u ovom momentu “sveopšte svađe imamo 36 kilometara autoputa u izgradnji”.
“Ponosni smo na ono što radimo, a u Bosni i Hercegovini najveći je problem kad gradite, onda se javi veliki broj ljudi koji bi nešto pomagali”, izjavio je direktor Autocesta.
Hamed Ramić, direktor Euro-Asfalta, kazao je kako je ovoj kompaniji ovo 15. tunel koji grade, da imaju više od 900 radnika i kako nemaju problema s odlivom kadrova jer su im primanja radnika ujednačena s onim u Hrvatskoj i Sloveniji.
“Ovo je nastavak naše aktivnosti u Bosni i Hercegovini, a mi ćemo projekat kao i sve dosad uredno završiti. Iza sebe imamo 12,6 kilometara tunela od Albanije do Slovenije, a trenutno ih gradimo šest. Ovo će biti sedmi”, kazao je Ramić.
Federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić izjavio je kako je ponosan da se nastavlja trend gradnje na sjeveru koridora.
“Potpis ugovora s domaćom kompanijom predstavlja dodatni poticaj privrednom razvoju naše zemlje”, izjavio je Lasić.
Rok gradnje ove poddionice je 30 mjeseci, a početak radova najkasnije 52 dana od potpisa ugovora.