Uspjeh Zlatne džezve na tržištu Slovenije: ‘Provedena kampanja ”Ponos Bosne i Hercegovine”

/

“U prethodnih mjesec dana u Sloveniji smo uspješno proveli kampanju ‘Ponos Bosne i Hercegovine’ kroz koju smo prezentovali Zlatnu džezvu – bosansku kafu i ostale proizvode iz Bosne i Hercegovine, kao što su Tops, Bosanski lokum, Klas somune, i druge. Zlatna džezva je bila brand lider koji je nosio cijelu kampanju. U saradnji sa maloprodajnim lancima Interšpar, Mercator i sa trgovinama Kea, organizovana je izložba Guinnessove džezve, uz degustaciju bosanske kafe. Priređen je i kulturno-umjetnički program u suradnji sa KUD-ovima iz Slovenije koji baštine folklorno nasljeđe naših naroda. Reakcije slovenskih potrošača bile su sjajne i vjerovatno ćemo sve skupa ponoviti krajem ove ili početkom iduće godine”, izjavio je Armin Hodžić rukovodilac prodaje i marketinga u kompaniji Vispak d.d. Visoko.

Rast prodaje Zlatne džezve i ostalog asortimana AS GROUP na slovenskom tržištu je kontinuiran u posljednje četiri godine, a unaprijeđen je marketing ulaganjima u ovo tržište, kao i stalnim radom kako naših partnera u Sloveniji, tako i timova profesionalaca zaduženih za širenje na nova tržišta, ističu u kompaniji Vispak iz Visokog.

zosradio/business-magazine.ba

spot_img

Povezani postovi

U BiH u posljednjih šest godina ubijeno više od 60 žena

Femicid kao najekstremni oblik rodno zasnovanog nasilja nažalost naša...

Snijeg napravio probleme u saobraćaju: Totalni kolaps na brojnim dionicama, kilometarske kolone

Zbog loših vremenskih uvjeta i intenzivnog snijega zabranjen je...

Milioni za poplavljena područja u BiH nestali bez traga

Zima samo što nije došla, a mještani u Donjoj...

Kako su američki helikopteri za Ministarstvo odbrane BiH preko noći poskupjeli za 15 miliona maraka?

Udio institucija BiH za nabavku američkih helikoptera je naglo...