Za 19 godina Contessa iz Tešnja je proizvela preko 2 miliona različitih odjevnih predmeta

/

Nakon završetka prezentacije programa SMŠ u Villi Ukus sreo sam Ibrahima Abduzaimovića suvlasnika firme Contessa d.o.o. Saznadoh da mi je promakla investicija u ovoj firmi realizovana prošle godine. Firma je smještena na prostoru bivše Tvornice čarapa gdje se naslanja na objekte firmi Socksmaker 3 d.o.o. i Konita d.o.o., pa je bilo teško uočiti nove prizvodne prostore. Zajedno smo otišli u firmu i kod direktora i suvlasnika Rize Ajanovića dobih informacije, ne samo o investiciji.

Firma je osnovana i regostrovana 1997. godine u iznajmljenom prostoru nekadašnje Tvornice
čarapa Tešanj, a proizvodnja je počela već 1998. godine. Ideja je nastala u Njemačkoj kada je jedan njemački proizvođač odlučio da proizvodnju preseli u naš grad. Proizvodnja je počela sa dvadesetjednim radnikom da bi ubrzo bilo primljeno još 62 radnika. Contessa je proizvodila finu zimsku odjeću od čohe. Proizvodni program se širio proizvodnjom gornjih odjevnih proizvoda od laganijih materijala. U periodu od 2001. do 2004. godine kompanija je proizvodila i odjevne proizvode od kože, da bi nakon toga svoj razvoj usmjerila na dva programa:sportska odjeća i službena odjeća (uniforme).

Tokom 19 godina Contessa je proizvela preko 2 miliona različitih odjevnih predmeta, isključivo na zahtjevno evropsko tržište. Proizvode isporučuju i takvim imenim ako što su:Versace, Cavali,Dolce&Gabbana,Diadora, Sportalm , Moschino, Uni&forma, Goretex i drugi.

Svojim kapacitetima, kvalitetom, cijenom i rokom isporuke Contessa nema problema sa plasmanom, nego šta više ima problema da prihvati nove upite, a da ne naruši postojeće obaveze.

Proizvodni kapaciteti su kontinuirano obnavljani i modernizovani, od banke je kupljena hala, a prošle godine je realizovana značajnija investija u građevinske objekte, mašine i proizvodni softver. Izgrađeno je novih 700 m2 proizvodno skladišnog prostora (ukupno 2200 m2), kupljene nove mašine. Ukupna vrijednost investicije iznosi preko 300 000 KM.

Contessa danas zapošljava oko 190 radnika.

Danas se na 6 proizodnih linija proizvode tri grupe proizvoda:sportska odjeća sa posebnim karakteristikama, specijalna odjeća i proizvodi za namještaj (stolice, fotelje i sl.). Od ukupne proizvodnje 99% proizvoda ide do stranog kupca direktno ili preko namještaja koje Contessini kupci izvoze.

Jedan od proizvodnih pogona

Kupac sportske opreme iz Italije je jedan od najvećih svjetskih inovataora u ovoj oblasti. Jedna od karakteristika sportske opreme je da u bilo kakvim temperaturnim uslovima odjeća sprečava gubitak energije (toplote) sportiste.

Proizvodni softver obezbjeđuje da nakon skeniranja i pakovanja proizvoda u ambalažu kupac istog momenta ima informaciju o tome jer ima pristup on-line.

Da bi se opstalo u ovakvoj proizvodnji zasigurno se mora obezbjediti kavlitetna oprema, obučeni radnici i njihov odnos odnos prema poslu, fleksibilnost i besprijekoran kvalitet uz poštivanje rokova izrade. Direktor Rizo Ajanović mi ispriča da je jedna firma iz Austrije bila njihov kupac, a potom je kupila jednu fabriku bez nadoknade u Bugarskoj uz uslov zaposli određen broj radnika. Tamo su prenijeli proizvodnju. Sada su se preko ambasade njihove zemlje zainteresovali za obnovu saradnje jer ih očito ne ide u Bugaskoj. Bili su iznenađeni kada su vidjeli kakvim kapacitetima raspolaže Contessa i kakve kupce ima.

Na kraju razgovora saznadoh i značenje naziva firme. Contessa je jedna stilizovana skraćenica od konfekcija Tešanj.

Husein Galijašević/zosradio.ba

spot_img

Povezani postovi

Međunarodni aerodrom Sarajevo uvodi Smart Airport aplikaciju od 1. januara 2025.

Putnici koji koriste Međunarodni aerodrom Sarajevo od 1. januara...

Zvijezde pouzdanosti zasijale na gala svečanosti projekta “Pouzdanost”

Juče je u organizaciji bonitetne kompanije LRC d.o.o. održana...

Smještajni kapaciteti na planinama u BiH skoro popunjeni

Iako do početka zimske skijaške sezone na bh. planinama...

Intervju: Larisa Sara Baltić, PR manager hotela Borovi

Larisa Sara Baltić karijeru iz oblasti komunikacija, marketinga i...