Duga Ideal jedan je od vodećih
retail-era proizvoda i materijala za gradnju u dobojsko – zeničkoj regiji. Duga
Ideal raspolaže sa dva prodajna objekta u
Doboju i Doboj Jugu, laboratorijem i odjelom za razvoj vlastitih brandova. Sa
1.800 m2 savremeno uređenog prodajnog prostora i 7.000 artikala, Duga Ideal je
postala jedan od najbolje opremljenih trgovačkih kompanija u dobojsko – zeničkoj
regiji, specijaliziranih za boje, lakove, fasade, keramiku, grijne i
vodoinstalacione sisteme, kao i druge materijale i opremu za enterijere i
eksterijere. Kompanija je nedavno obilježila godišnjicu poslovanja. Tim povodom
razgovarali smo sa direktoricom Almom Kadić.
Duga
Ideal nedavno je obilježila godišnjicu poslovanja u sada već prepoznatljivom
novom objektu na M17. Izgleda da je ta lokacija dosta toga dobrog donijela
vašoj firmi?
Da, nedavno smo skromno
proslavili naših 12 godina poslovanja na lokaciji u Mravićima – Doboj Jug, na
jednom od najfrekventijih mjesta u našoj zemlji. U rekonstrukciju i
modernizaciju novog prodajnog objekta prošle godine investirali smo 1.130.000
KM, i nismo se pokajali. Za rezultat sada imamo povećanje zaposlenih za 70%, a
broja kupaca za 17%. Kompanija je dobila 80 novih partnera, kako građevinskih
firmi, tako i proizvođača poluproizvoda koji se redovno opskrbljuju u Dugi
Ideal. Ova lokacija
na M17 omogućila je preokret u strategiji poslovanja što je bitno uticalo na
rast i razvoj kompanije. Ostvaren je niz uspješnih poslovnih odnosa sa
firmama, arhitektima i stanovništvom ove regije, što je rezultiralo zajedničkom
realizacijom velikog broja zanimljivih građevinskim projekata.
Ističete
važnu ulogu partnera u poslovanju. U kom smislu je ona bitna za vas?
Izgrađeno
je jedno čvrsto međusobno povjerenje. Također, naša posevećenost klijentu
doprinijela je tome da je veliki broj privatnih kuća i stanova dobio novi
izgled uz pomoć naših prodajnih savjetnika, na šta smo veoma ponosni. Zato
možemo s pravom kazati da smo dobrim dijelom zajedno sa našim partnerima sudjelovali
u pozitivnoj promjeni izgleda i funkcionalnosti cijelih naselja. Posebno nas
raduje da smo mogli uticati na razvoj eko – gradnje na ovim prostorima što je
sve skupa doprinijelo uštedama energije, čišćoj i zdravijoj okolini.
Naveli ste da ste u posljednjih godinu
dana znatno povećali broj zaposlenih. Zanimljivo je da je tim ljudi koji radi u
Dugi Ideal dosta mlad. Imate li poteškoća u pronalasku saradnika?
Moram
priznati da smo postali jedan od poželjnijih poslodavaca u ovoj regiji. To
primjećujemo po javljanju na konkurse koje raspisujemo i motivaciji koju
kandidati pokazuju kako bi dokazali privrženost našem bradnu i konceptu razvoja
Duge Ideal. Značajno smo investirali i u ljudske resurse, kako bi upravljanje
procesima u organizaciji bilo još efikasnije. Dokazali smo da smo perspektivna
kompanija, mlad tim, i kompanija koja nudi mogućnost stalnih edukacija i
usavršavanja u struci, te napredovanja u poslu. Imamo ugodno radno okruženje.
Uvjereni smo da kao poslodavac dajemo motiv mladima da ostanu ovdje, i da ne
idu vani.
Zanimljiv je vaš koncept razvoja
vlastitih brandova. U vašem odjelu za razvoj patentirate vlastite linije
proizvoda i plasirate ih na tržište. Zašto ste se opredijelili za takav koncept
poslovanja, zar nije jednostavnije kupiti negdje i plasirati na tržište?
Vjerovatno
je tako lakše, ali mi smo se opredijelili za malo teži ali ljepši put – razvijamo
kvalitet i jačamo domaće tržište. Smatramo da niko od nas ne bi trebao bolje
poznavati potrebe tržišta i zato uvijek iznova radimo na upotpunjenju
asortimana, sa još većim fokusom na brigu o kupcima, po čemu smo upravo kao
ritail-er postali prepoznatljivi. U tom smislu, vlastitim inovacijama kreirali
smo brandove kao što s Activ, ThermoActiv, ThermoActiv professional, ActivPutz,
FasActiv, itd.
Pri tome se radi o materijalima koji se masovno
prodaju. U
fasade javnih i privatnih objekata npr. ugrađeno je oko 2 miliona kvadrata
vašeg maltera Activ?
Rezultati
koje naši stručnjaci postižu u Duga Ideal laboratoriji su zaista za respekta.
Posvećeni razvoju vlastitih brandova pratimo zahtjeve tržišta pri čemu
inovacijama nastojimo uvijek povećati performanse proizvodima. To na kraju
govore i brojke. Sami sebi smo zadali žestok tempo. Imamo kontinuitet u
patentima i to je bitno. Ljetos smo npr. patentirali najnoviju verziju vlastitog proizvoda Activplast, fasadnog
maltera sa još boljim performansama, a koji je proizveden od ekoloških
sirovina.
Zanimljive su reference Duge Ideal. Isporučili
ste boje za Papinu stolicu koja je
namjenski pravljena 2015. kada je Papa
Franjo bio u
posjeti Bosni i Hercegovini, isporučili ste i specijalne materijale za Sarajevsku Vijećnicu,
tu je i profesionalna antikorozivna zaštita kompanije EFT-Dong Fang u Stanarima, redovno radite isporuke boja
za automobilsku industriju Mercedes. Kako objašnjavate sve ove poslovne
uspjehe?
Kod
nas kupci dolaze po inspiraciju. Zakazuju se termini kako bi se riješili neki
izazovi. Pri tome, svaki pa i najmanji zadatak nam je jednako važan, bilo da je
riječ o nekom malom ali dragom kutku nečijeg doma ili renomiranom svjetskom
brandu. Svi koji s nama rade osjete tu našu posvećenost. Zato Duga Ideal
uspješno posluje već duže od 30 godina. I, zato najbolje o nama govore naše
reference.
zosradio.ba