Poslovne novine su tokom 47 godina
postojanja prepoznale važnost promocije kompanija koje svojim djelovanjem i
vrhunskim rezultatima doprinose stvaranju povoljnije poslovne klime i utječu na
kreiranje pozitivnog mišljenja domaće i svjetske javnosti o privredi jedne
zemlje.
Projekt ”100 najvećih” već 32 godine
afirmira razvoj bosanskohercegovačke privrede i bolji poslovni ambijent, a postao
je prepoznatljiv i van granica naše države. Kroz franšizni ugovor za Crnu Goru
zvanično je postao i regionalni u protekloj godini, a vrijednost projekta sada
je prepoznalo i srbijansko tržište.
”100 najvećih” ove godine se pod
sloganom ”Množimo prilike, dijelimo uspjehe” prvi put realizuje u Srbiji, što
dovoljno govori o vrijednosti projekta.
„Umrežavanje
i promocija, ali i adekvatna edukacija faktori su koji umnogome odlučuju ne
samo o uspjehu, već i o opstanku kompanija. Upravo to su aktivnosti u kojima
projekt 100 najvećih kroz aktivne kampanje, istraživanja, skupove i panel
diskusije, teži da osigura podršku privrednim subjektima na lokalnim tržištima
regiona. Drugi, podjednako važan cilj jeste da promoviramo stabilne kompanije,
kao najbolje primjere poslovanja i putokaz za one koji prave prve korake u svom
biznisu. Njihov rad predstavljamo kroz publikaciju 100 najvećih, jednu od
značajnijih u ovom dijelu Evrope. Ovaj poslovni godišnjak jedinstven je jer
sadrži potpuno objektivne rang liste sa oko 1.000 najboljih kompanija u Srbiji razvrstanih
po ukupnom prihodu, dobiti, izvozu, investicijama i brojnim drugim parametrima
poslovanja“, istaknula je Ana Knežević, direktor projekta u Srbiji.
Regionalno povezivanje, zajedničko
pozicioniranje zemalja regije, imperativ ekonomske saradnje u regiji – sve su
češće riječi koje se mogu čuti na gotovo svim poslovnim skupovima. Zato je ovaj
vid saradnje idealna prilika za predstavljanje uspješnih kompanija, međusobno
povezivanje i promoviranje proizvodnih ili izvoznih potencijala uz istovremeno
promoviranje svoje zemlje.
”Naša
regija ima veliki potencijal kada su u pitanju uspješni privrednici, a ovo je
iskorak koji će doprinijeti regionalnom uvezivanju najuspješnijih kompanija.
Vjerujem kako su ovakve inicijative od ključnog značaja za naš kolektivni
razvoj”, kazala je Alena Ahmetspahić-Fočo, direktor projekta u BiH.
S obzirom na to da je priča postala
regionalna – dodajmo i to kako ostvareni ukupan prihod 500 najuspješnijih
kompanija u regionu, prema posljednjim finansijskim izvještajima, iznosi
približno 100 milijardi eura. U Srbiji 100 najvećih kompanija ostvaruje 34,
Sloveniji 29, Hrvatskoj 24, Bosni i Hercegovini 11 i Crnoj Gori 4 milijarde
eura, zbog čega se najuspješnije i najstabilnije kompanije s pravom smatraju
nosiocima poslovanja i razvoja lokalnih tržišta.
zosradio.ba