Kako se u Tešnju proizvodi najkvalitetniji omekšivač za veš

/

Tešanj je nadaleko poznat po privrednom razvoju i svojoj industrijskoj zoni Jelah Tešanj gdje su smješteni pravi giganti bosanskohercegovačke privrede.

         

Medju mnogim kompanijama koje posluju i proizvode u Jelahu jeste i firma Belif d.o.o. koja je osnovana odmah nakon rata, a čiji vlasnik je čovjek koji je sa svojom porodicom stvarao modernu kompaniju vrijednu svakog poštovanja, gospodin Adem Šišić.

U poslovnom krugu firme na ulazu u Jelah dočekuje nas Adem i krećemo u obilazak proizvodnih hala i magacina gdje se proizvodi i skladišti desetine vrsta robe visokog kvaliteta namjenjenih za automobilsku industriju i kućnu i ličnu higijenu. Tu su antifrizi, tečnosti za čišćenje auto stakala, motorna ulja, destilovana voda, paste za ruke, prečišćivači zraka i mnogi drugi proizvodi. Što je posebno zanimljivo, pokrenuli su i proizvodnju omekšivača za veš koji je prema mnogim domaćicama koje su ga probale, najmirišljiviji i najbolji omekšivač na bh. tržištu. Kako nam je rekao gospodin Šišić, još uvijek nije plasiran na šire tržište, i prodaju ga samo u svojoj radnji u krugu fabrike.

“U pregovorima smo oko narudžbi sa odredjenim distributerima i prodajnim lancima i nadam se da ćemo tokom ove godine krenuti u masovnu proizvodnju,” kaže Adem. “Sad za sad je omekšivač dostupan samo u našoj prodavnici i reakcije svih kupaca su više nego pozitivne što nam daje jasan signal da smo napravili vrhunski proizvod. Omekšivač smo radili prema provjerenom receptu iz Francuske koja je najdalje otišla u ovom polju jer njihova moda i stil oblačenja ne trpe loše proizvode.” 4

Adem i njegov sin Ismail vode dvije sestrinske firme koje ukupno zapošljavaju 65 radnika. Kompanije posjeduju vlastiti labaratorij u kojem se kontroliše svaki proizvod prije izlaska na tržište. Kontrola se radi prema najmodernijim standardima Evropske unije a za proces nadgledanja zadužena su dva vrhunska inžinjera. Cijela paleta proizvoda pod raznim brendovima, koje nalazimo na prodajnim policama u BiH, proizvedena je u Belifu. Pored toga postoje proizvodi koje niko drugi ne radi u Bosni i Hercegovini osim Belifa.

“Mi smo tako pozicionirani da dobar dio robe radimo za izvoz na zahtjevno evropsko tržište,” ističe vlasnik Belifa. “Naše tržište je malo pa je za razvoj i zapošljavanje važno da firme rade za evropske i druge zemlje. Prihod dolazi u BiH, zapošljavamo radnike i usavršavamo proizvodne kapacitete. Moja vizija je dalji razvoj i povezivanje sa domaćim kompanijama. Premali smo da bi se djelili, važno je da udružimo snage i osvajamo svjetska tržišta.”

kkd.ba/zosradio.ba

spot_img

Povezani postovi

Zvijezde pouzdanosti zasijale na gala svečanosti projekta “Pouzdanost”

Juče je u organizaciji bonitetne kompanije LRC d.o.o. održana...

Smještajni kapaciteti na planinama u BiH skoro popunjeni

Iako do početka zimske skijaške sezone na bh. planinama...

Intervju: Larisa Sara Baltić, PR manager hotela Borovi

Larisa Sara Baltić karijeru iz oblasti komunikacija, marketinga i...

Tešanjska kompanija vlasnik velike domaće prehrambene industrije

Velika domaća prehrambena industrija Vispak iz Visokog od jučer...