Pročitaj mi ovu vijest.
Ušli smo u drugu polovinu predizborne kampanje za lokalne izbore 2024. godine. Dosadašnji dojam koji je ostao u javnosti je pretežno negativan, jer se većina kampanja doživljava kao “šablonska” i bezidejna, s primjetnim manjkom kreativnosti, borbenosti i energije, a posebno odsustvom konkretnih programa stranaka.
Opozicija je ujedinjena u svom fokusu na problem vodosnabdijevanja, no osim toga, malo je inovacija u pristupu. Kampanje koje se trenutno vode podsjećaju na one od prije više od dvadeset godina, s jedinim dodatkom upotrebe društvenih mreža, prvenstveno Facebooka, te masovne produkcije kratkih video materijala kandidata za općinska vijeća.
Također, primjetan je rast novih stranica na društvenim mrežama koje koriste u nazivu ime “Tešanj” isključivo za potrebe ove kampanje. Ono što izaziva zabrinutost jeste činjenica da se ne zna ko stoji iza tih stranica – nema informacija o vlasnicima, urednicima, novinarima, a stranice funkcionišu bez impresuma, što postavlja pitanje o njihovoj vjerodostojnosti.
Kandidati za Općinsko vijeće Tešanj masovno koriste ove “no name” platforme za vlastitu promociju, čime se dovodi u pitanje njihova posvećenost transparentnosti i zakonito poslovanju.
Ključno pitanje je: Kako kandidati koji se već sada oslanjaju na netransparentne metode planiraju djelovati unutar Općinskog vijeća i biti transparentni?
Do sada su jedino dvije stranke svoje kampanje postavile na zakonitim, transparentnim osnovama. Ostale stranke, koje se deklarativno zalažu za borbu protiv korupcije i transparentnost, pokazale su se nedoraslima zadatku.