Da je Tešanj svjetsko čudo, znali smo odavno, ali sada je to dokazano i u Tokiju! Artisan, brend čije stolice nisu samo komadi namještaja već umjetnička djela, našao je svoje mjesto pod reflektorima Hermès shop-in-shopa u Isetan Shinjuku – mjestu gdje se susreću visoka moda, sofisticirani dizajn i vrhunska izrada.
Zamislite ovo: na jednom kraju svijeta Hermès, simbol luksuza, tradicije i kvaliteta, a na drugom Artisan, tešanjski ponos, koji drvo pretvara u poeziju. Mela lounge stolice sada pričaju priču o harmoniji drveta i ljudskog dodira u prostoru gdje svaki detalj odražava profinjenost.
Tešanj kao globalna sila
Artisan nije samo firma – to je filozofija. Ručno rađeni namještaj iz srca Bosne sada ukrašava prestižne interijere od New Yorka do Tokija, “dokazujeći ono što mi iz Tešnja znamo cijelo vrijeme: sposobni smo preći sve granice, čak i one najviše postavljene”.
Vrhunski tim iza priče
Koliko god Hermès donosi profinjeni kontekst, treba spomenuti kreativce koji su prepoznali Artisanovu magiju:
unutrašnji arhitekt: RDAI – majstori prostora koji razumiju da namještaj mora pričati priču;
dizajn: ALMON Philippe – vizionar koji je našao način da uklopi drvo u suvremeni luksuz;
izvršni arhitekt: Design Fresco – jer vizija treba egzekuciju.
Fotografije, zahvaljujući Nacasa & Partners, zabilježile su trenutak kada drvo iz Bosne blista pod japanskim svjetlima.
Artisanov recept za globalni uspjeh
Za Artisan, drvo nije samo materijal, već partner u stvaranju. Njihova filozofija “ljubavi prema drvetu” sada je uklesana u prostor Hermèsa, gdje profinjeni klijenti iz Tokija udišu harmoniju koja počinje u skromnim radionicama Tešnja.
Zaključak? Artisan nije samo brend – to je dokaz da svjetski standardi mogu nastati tamo gdje srce i ruke rade u savršenom skladu.
A Tešanj? Još jednom – “svijet na aparatima.”
Piše: Hajrudin REDžOVIĆ