Pripadnici generacije Z većinu vremena provode koristeći društvene mreže. Međutim, mnogi od njih ne objavljuju ništa na Instagramu. Stručnjaci su objasnili šta se krije iza ovog trenda.
U generaciju Z spadaju ljudi rođeni u periodu od 1997. do 2012. godine. Većina njih zaključava svoje profile na Instagramu. Oni društvene mreže ne smatraju prilikom za javno pokazivanje detalja svog života, već više kao privatni prostor, gdje suzdržavanje govori jednako koliko i objavljivanje.
Istraživanje kompanije Malwarebytes pokazalo je da generacija Z privatnost ne smatra samo tajnošću, već i sredstvom za kontrolu nad svojim digitalnim prisustvom.
Otprilike 62 posto pripadnika generacije Z izražava zabrinutost zbog izloženosti “osjetljivom” sadržaju, uključujući kompromitujuće fotografije i snimke. Naravno, oni veoma lako mogu postati meta ucjene, zbog čega su također zabrinuti.
Do sličnog zaključka došli su iz zaposlenici kompanije Experian. Njihovo istraživanje utvrdilo je da je više od polovine (52 posto) pripadnika generacije Z zabrinuto zbog online privatnosti i dezinformacija.
Jamie Love, stručnjak za društvene mreže i izvršni direktor Monumental Marketinga je ranije za Indy100 naveo da to što oni ne objavljuju sadržaj ne znači da su isključeni iz aktuelnih dešavanja.
“To je kontrolirani oblik učešća: oni su tu, ali pod svojim uslovima. Sretni su što mogu iskazati svoje mišljenje o važnim pitanjima, ali su pametni u načinu na koji to rade. Vidjeli su koliko se brzo stvari mogu izvući iz konteksta na internetu”, između ostalog je rekao.
Iz ovog razloga se mnoge platforme pokušavaju prilagoditi mladim ljudima. Instagram ima opciju objavljivanja storyja za bliske prijatelje (Close Friends), WhatsApp ima nestajuće poruke i slično.
“Većina platformi je napravljena da podstakne više dijeljenja. Generacija Z traži suprotno – više privatnosti, više kontrole, više intimnosti. Platforme koje mogu postići tu ravnotežu bit će one kojih će se dugoročno držati”, smatra Jamie Love.


