Da li će i hrana pojeftiniti nakon pada cijena goriva?

/

Svi koji su očekivali da će roba široke potrošnje pojeftiniti barem u istom procentu kao što je pojeftinilo gorivo, očito su bili u krivu. Građani ogorčeni.

Za položaj u kom se nalaze dobar dio krivice snose i sami potrošači odnosno građani.

 Mi itekako možemo uticati na sve ovo što se dešava, ali taj bunt treba biti jači. Ovako negodujemo tri četiri dana i to se sve naviklo u ovoj zemlji da poslije toga ipak svi rade onako kao što su naumili – istakla je Murisa Mariz iz Udruženja za zaštitu potrošača “Don” Prijedor

Jedan broj trgovaca, kažu ekonomisti, svoj monopolski položaj i manjak konkurencije koristi da u ovoj situaciji ostvari ekstra profit. Izostaje i adekvatna kontrola.

– Gdje ima konkurencije tu će tržište najbrže reagovati i doće do pada cijena. Na žalost zbog izuzetnih regulativa i malog broja učesnika na određenim tržištima u BiH sporije pada cjena – rekao je Admir Čavalić, ekonomski analitičar.U ovoj situaciji kada imamo inflaciju uzimanje preko onoga što je moguće, dozvoljeno i korektno je u biti pljačka građana – ističe ekonomski analitičar Zoran Pavlović.

Pad cijena roba široke potrošnje ipak bi trebao uslijediti u avgustu. Budući da je ljetna sezona. Budući da je povećan i priljev i dijaspore i turista u BiH skladišta se brže prazne. Sukladno tome punjenjem novim cijenama trebaju očekivati potrošači u BiH da dobiju nešto niže ili veće čak padove cijena prehrambenih proizvoda u narednom mjsecu – navodi Saša Marić, ombudsman za zaštitu potrošača BiH.

Promptna reakcija trgovaca kada nešto treba poskupiti, a vrlo spora u obrnutom pravcu, za većinu bh. građana je postala nešto normalno, na šta su navikli, što kritikuju, ali baš ništa ne preduzimaju. Zašto bi se trgovci onda drugačije i ponašali.

spot_img

Povezani postovi

Zvijezde pouzdanosti zasijale na gala svečanosti projekta “Pouzdanost”

Juče je u organizaciji bonitetne kompanije LRC d.o.o. održana...

Smještajni kapaciteti na planinama u BiH skoro popunjeni

Iako do početka zimske skijaške sezone na bh. planinama...

Intervju: Larisa Sara Baltić, PR manager hotela Borovi

Larisa Sara Baltić karijeru iz oblasti komunikacija, marketinga i...

Tešanjska kompanija vlasnik velike domaće prehrambene industrije

Velika domaća prehrambena industrija Vispak iz Visokog od jučer...