Pobjednica 5. emisije treće sezone SBF Start-up Challenge Lejla Reizbegović

/

Ljubav prema modi i dizajnu doktorica dentalne medicine iz Hadžića Lejla Reizbegović pretvorila je u biznis.

Naime, ova 25-godišnjakinja je svoju ideju za proizvodnju brenda medicinske odjeće Lorica predstavila na televiziji Hayat u posljednjoj emisiji 3. sezone takmičenja Sarajevo Business
Forum Start-up Challenge i odnijela ubjedljivu pobjedu. Stručni žiri je njenu ideju da proizvodi medicinske uniforme od antimikrobnih materijala, koji sprječavaju rast i razvoj bakterija na radnoj odjeći, ocjenio najvišim ocjenama.

 „Od malena gajim veliku ljubav prema likovnoj umjetnosti. Tokom studija stomatologije bila sam u prilici da stalno nosim medicinske uniforme i prepoznala nedostatak posvećenosti dizajnu u ovoj branši i tako je nastala ideja da dizajniram inovativne, moderne i prepoznatljive uniforme“, kaže Lejla, koja će nagradni finansijski fond BBI banke iskoristiti za razvijanje novih proizvoda i registraciju firme.

„Pobjeda na ovom takmičenju mi je dala vjetar u leđa kako u finansijskom smislu tako i u smislu podrške i priznanja od značajnih ljudi iz svijeta biznisa. Kompletan nagradni fond  SBF takmičenja daje veliku podršku počevši od finansija, pa do logističke podrške, promocije i oglašavanja, te mentorstva. Svim mladim ljudima bih preporučila da iskoriste
ovu priliku i predstave svoje ideje“, govori Lejla.

Lorica je peti pobjednik, čime je završena treća sezona takmičenja mladih u poslovnim idejama koje je Bosna Bank International pokrenula u saradnji sa televizijom Hayat i partnerima. Svi pobjednici imat će priliku da svoje ideje predstave i na 11. Sarajevo Business Forumu.

Za ovu, treću sezonu, za pobjednike takmičenja nagradni fond iznosio je više od 200 hiljada KM. Nagrade i podršku su obezbijedili: BBI banka, TV Hayat, Bamcard, Fondacija Mozaik, RSG Media Group, Uni-Expert, Klix.ba, Akta.ba, Business Magazine, Poslovne novine, Studomat.ba, projekat Dijaspora za razvoj (D4D), a podršku projektu i učesnicima dali su i Fondacija 787, Fondacija Impakt i Konrad Adenauer Stiftung.

spot_img

Povezani postovi

Snijeg napravio probleme u saobraćaju: Totalni kolaps na brojnim dionicama, kilometarske kolone

Zbog loših vremenskih uvjeta i intenzivnog snijega zabranjen je...

Milioni za poplavljena područja u BiH nestali bez traga

Zima samo što nije došla, a mještani u Donjoj...

Kako su američki helikopteri za Ministarstvo odbrane BiH preko noći poskupjeli za 15 miliona maraka?

Udio institucija BiH za nabavku američkih helikoptera je naglo...

Surova realnost života u BiH: U javne kuhinje dolaze i zaposleni

U BiH je sve veći broj siromašnih. Svako šesto...