Nakon napuknuća na kolosalnom objektu: Još nisu sanirana oštećenja na mostu Počitelj

/

Kada je, prije nešto više od mjesec, obznanjeno da je spojen most Počitelj, najveća takva građevina na autocesti Koridora 5C, cjelokupna bosanskohercegovačka javnost je s pozitivnim reakcijama dočekala tu vijest.

Jer, nakon što su rokovi na izgradnji tog impozantnog objekta već davno probijeni i usljed čega je investitor JP “Autoceste FBiH“ posegnuo za mehanizmom naplate penala azerbejdžansko-kineskom konzorciju, vijest o spajanju rasponske konstrukcije dva posljednja stuba od ukupno šest, visine od skoro 100 metara, ukazivala je na to da su se izvođači radova, napokon, uozbiljili.

Održan sastanak

Međutim, nepuni mjesec poslije saznalo se kako je most Počitelj napukao. Pukotine su se pojavile između stubova S3 i S4, visine 92 i 91 metar. Ta dva stuba, odnosno njihove rasponske konstrukcije su, kako smo ranije izvještavali, spojene u junu prošle godine.

Most Počitelj ima neupitnu mehaničku otpornost i globalnu stabilnost, zaključeno je i poručeno sa sastanka koji su 8. avgusta održali predstavnici “Autocesta FBiH“ i drugih subjekata uključenih u izgradnju ovog kolosalnog projekta. Sudeći prema odgovoru koji smo dobili iz “Autocesta FBiH“, uočena oštećenja još nisu sanirana.

– Na sastanku koji je održan 8. avgusta 2023. godine, a na kojem su, uz predstavnike investitora JP “Autoceste FBiH“, sudjelovali i drugi subjekti uključeni u izgradnju ovog kolosalnog projekta, donesen je zaključak prema kojem su intenzivirani radovi na otklanjanju nastalih oštećenja. Zajednički cilj svih strana uključenih u izgradnju mosta Počitelj je da se u što skorije vrijeme otklone svi nedostaci i da se radovi dovrše u skladu s ugovorom – odgovorili su nam iz “Autocesta FBiH“.

Sve aktivnosti trebale bi biti završene do kraja godine, kada bi most trebao biti pušten u promet, rekli su iz ovog preduzeća.

Pripremni radovi

Osim radova na otklanjanju nastalih oštećenja, kazali su nam kako se trenutno na mostu Počitelj izvode i pripremni radovi za potrebe izrade hidroizolacije mosta, odvodnje, kolovozne konstrukcije, betonske i sigurnosne ograde, kao i za postavljanje dilatacionih naprava te ugradnje vertikalne i horizontalne signalizacije, piše Avaz. 

spot_img

Povezani postovi

Snijeg napravio probleme u saobraćaju: Totalni kolaps na brojnim dionicama, kilometarske kolone

Zbog loših vremenskih uvjeta i intenzivnog snijega zabranjen je...

Milioni za poplavljena područja u BiH nestali bez traga

Zima samo što nije došla, a mještani u Donjoj...

Kako su američki helikopteri za Ministarstvo odbrane BiH preko noći poskupjeli za 15 miliona maraka?

Udio institucija BiH za nabavku američkih helikoptera je naglo...

Surova realnost života u BiH: U javne kuhinje dolaze i zaposleni

U BiH je sve veći broj siromašnih. Svako šesto...