Centralna izborna komisija BiH objavila je Pravilnik o medijskom predstavljanju i javnom oglašavanju političkih subjekata u izbornom periodu, shodno izmjenama Izbornog zakona BiH koje je nametnuo visoki predstavnik u BiH Christian Schmidt.
Izborni period podrazumijeva period od dana raspisivanja izbora do dana potvrđivanja izbornih rezultata.
Posebno se definiše preuranjena izborna kampanja, a to predstavlja svaki oblik radnji iz kampanje koje preduzimaju politički subjekti u periodu od raspisivanja izbora do perioda zvaničnog početka izborne kampanje.
Centralna izborna komisija posebnu pažnju će posvetiti lažnim informacijama u izbornom periodu, a koje mogu ugroziti integritet izbornog procesa i dezinformirati birače.
Kada je riječ o elektronskim medijima, prema Pravilniku CIK-a nijedan politički subjekt ne može imati povlašten položaj u odnosu prema drugom političkom subjektu.
Kada je riječ o on-line medijima (portali) i tu su određena pravila izvještavanja o izbornoj kampanji i to da su on-line mediji dužni osigurati javne i transparentne informacije o svom vlasništvu, te na prigodnom mjestu moraju imati objavljenu strukturu vlasništva nad medijem, naziv, adresu, broj telefona, elektronsku adresu i kontakte odgovornog izdavača i urednika kojim mogu biti upućene žalbe i prigovori.
Kada je riječ o preuranjenoj kampanji CIK je jasno precizirao da je političkim subjektima zabranjeno vođenje kampanje kao i plaćeno političko oglašavanje putem medija ili društvenih mreža, osim oglašavanja o održanim internim skupovima organa i statutarnih organa političkih subjekata, a to su Predsjedništvo, Glavni odbor, Skupština, Kongres, Konvencija i dr. u periodu od dana raspisivanja izbora do dana zvaničnog početka izborne kampanje koja počinje 30 dana prije održavanja izbora.
Cjenovnici za plaćeno političko oglašavanje moraju biti isti za sve političke subjekte i cjenovnici se moraju dati na uvid RAK-u i ovjerenim političkim subjektima 15 dana prije početka izborne kampanje.
Plaćeno političko oglašavanje se mora jasno naznačiti, a ne smije biti emitovano 15 minuta prije, u toku i 15 minuta poslije emisija vijesti.
Politički subjekti dužni su u roku od 15 dana nakon izbora ukloniti sve oglase, plakate, postere s prostora predviđenog za kampanju, a koji su korišteni u svrhu izborne kampanje.