U organizaciji LRC Bonitetne agencije Održano poslovno takmičenje “B2B Pitch Battle” u Brčkom

/

LRC Bonitetna agencija, u sklopu projekta “Pouzdanost 2023/24”, uspješno je organizovala peti po redu poslovni susret pod nazivom “B2B Pitch Battle”. Ovaj jedinstveni događaj, takmičarskog karatkera, koji se održao u predivnom ambijentu restorana Bakarni lonac u Brčko distriktu BiH, okupio je predstavnike iz različitih sektora, omogućivši im da predstave svoje usluge i proizvode, te pokažu prodajne vještine pred stručnim žirijem i publikom.

Takmičenje je bilo podijeljeno u dvije faze: prezentacije učesnika i panel diskusija. Učesnici su imali po pet minuta za predstavljanje svojih kompanija, a potom su odgovarali na pitanja žirija, čineći atmosferu dinamičnom i inspirativnom.

Gradonačelnik Brčko distrikta, Zijad Nišić, otvorio je događaj naglasivši važnost Brčko distrikta kao dinamične i strateške poslovne lokacije, te važnost ovakvih događaja koji unapređuju saradnju u privrednom sektoru.

Događaju su prisustvovali i predstavnici Privredne komore Brčko distrikta BiH. ,,Privredna komora Brčko distrikta sa zadovoljstvom pozdravlja ovakve događaje koji promovišu duh preduzetništva i vještine koje su ključne za uspješno bavljenje biznisom“, istakao je predsjednik Aleksandar Vujičić u svom obraćanju.

Jadranka Kuljanin, generalna direktorica LRC Bonitetne agencije, istakla je značaj projekta “Pouzdanost” koji je posvećen jačanju bonitetno pouzdanog tržišta u Bosni i Hercegovini: ,,Naša misija je da kompanijama pružimo platformu za međusobno povezivanje, razmjenu ideja i poslovno jačanje, a B2B Pitch Battle je prilika da to ostvarimo na praktičan način.”

Događaj je također bio prilika za dodjelu posebnih priznanja. Ljubomiru Periću, menadžeru Gastro Bakarnog lonca, uručeno je Priznanje bonitetne pouzdanosti, čime je potvrđena stabilnost i kvaliteta njihovog poslovanja.

Stručni žiri, kojeg su činili Tomislav Bošnjak (izvršni direktor kompanije Energo Solar), Vedran Tičić (suosnivač agencije FOR FIVE) i Harun Šabanović (nagrađivani preduzetnik i projekt menadžer), ocjenjivao je učesnike na osnovu njihove kreativnosti, prodajnih vještina i prezentacije.

,,Svi takmičari su se istaknuli svojim inovativnim pristupima i strastvenim predstavljanjem, što dodatno obogaćuje našu poslovnu zajednicu. Uvjeren sam da će rezultati ovog događaja imati dugotrajan uticaj na razvoj našeg privrednog sektora“, rekao je Šabanović.

Prema ocjenama stručnog žirija treće mjesto pripalo je kompaniji SECTEH IT-Solutions, drugo mjesto odnijela je kompanija Printex d.o.o., a prvoplasirana je bila kompanija cargo-partner.

,,U razvoju poslovanja, komunikacija sa svim uključenim stranama je vrlo bitan faktor. Prilika da učestvujemo u ovakvoj vrsti takmičenja, je vrlo interesantan i efektivan kanal komunikacija, za postavljanje baze budućoj široj poslovnoj saradnji. Čestitke organizatorima“, izjavila je Sanela Kovač, Global Network Development Manager South East Europe kompanije cargo-partner.

Prema ocjenama publike pobjedu je odnijela kompanija Platinium. ,,Nevjerovatno simpatična, sasvim drugačija ideja koja je okupila poslovne ljude iz različitih branši poduzetničkog svijeta i definitivno nešto novo, vrijedno svake podrške. U ime “Platinium” tima želim  da se zahvalim na ukazanoj prilici jer je zaista čast ali i izazov stati ispred mnoštvo uspješnih ljudi, na nešto drugačiji način, predstaviti svoju kompaniju i osvojiti najljepšu nagradu, a to je nagrada publike. Veliko hvala. Organizatorima iskrene čestitke i divno je što ste uistinu drugačiji u moru istih“, kazala je Emina Altumbabić, poslovni sekretar društva, Odjel za pravne poslove.

Najbolje plasirani takmičari osvojili su vrijedne nagrade, uključujući ekskluzivne poklone kompanije DMF Office, satove kompanije Goldtime, te jednogodišnji pristup LRC platformi.

U sklopu događaj održana je i panel diskusija pod nazivom „Izgradnja bredna: Snaga identiteta“, a tokom koje su svoje iskustvo o ovoj važnoj temi podijelili članovi stručnog žirija i Mirko Blagić, Glavni agent prodaje, Direkcija za prodaju kompanije m:tel.

Fatima Nikšić, direktorica marketinga LRC Grupacije i projekta „Pouzdanost“, naglasila je važnost povjerenja kao ključnog elementa uspješnog poslovanja: ,,Slogan projekta ‘Uzdaj se u pouzdanost’ nosi simboliku zlatne boje, koja predstavlja neprocjenjivu vrijednost povjerenja – kako među partnerima, tako i u širem poslovnom okruženju.”

Projekat “Pouzdanost” nastavlja da gradi mrežu poslovnih veza kroz slične susrete širom Bosne i Hercegovine, a naredni je planiran za 30. septembar u Tuzli. Kruna završetka godine projekta  je centralna gala svečanost koja će biti održana 20. novembra u hotelu Terme Ilidža, Sarajevo.

Prijatelji događaja bili su kompanija m:tel, Grand kafa, Gastro Bakarni lonac, BHS Informatika, Prolom voda, Klas, Goldtime, Platinium, DMF Office, Misija d.o.o.

Ukoliko imate vijest a želite to podijeliti s nama pošaljite nam sadržaj putem kontakt forme. Ako imate najavu događaja ili poznajete neku osobu o kojoj biste voljeli da čitate budite slobodni da nas kontaktirate. Osim kontakt forme Vaše materijale možete slati i putem vibera na broj 061/388-818 NAPOMENA: PUTEM OVE FORME SE NE MOŽETE PRIJAVLJIVATI NA OGLASE ZA POSAO. MOLIMO VAS DA KORISTITE MAIL ADRESE NAVEDENE U OGLASIMA.


Povezani postovi

INDONEZIJA JE ZEMLJA PARTNER 18. MEĐUNARODNOG SAJMA PRIVREDE TEŠANJ 2024

“Sa velikim zadovoljstvom potvrđujemo da će Republika Indonezija biti...

Za manje od mjesec dana u BiH propalo 105 preduzeća

U BiH je u prethodnih nešto manje od mjesec...

Prijavite se na biznis takmičenje – predstavite svoju kompaniju

Brčko distrikt, 25. jula 2024. – LRC Business Intelligence...