”Kako efikasno upravljati prodajnim procesom” naziv je seminara koji se danas održava u Tešnju, a kojeg je organizovao D.R. Gilbert group uz podršku agencije Creativa events.
Stalne inovacije, tehnološki napredak ali i složenost bh.tržišta kao i onoga u regionu pred sve kompanije ali i njihove uposlenike koji se bave prodajom stavlja nove izazove; kako kvalitetno predstaviti svoje proizvode i usluge, a sa druge strane kako odgovoriti zahtjevima tržišta. Navedene činjenice su zapravo indikator da će se na stručnom osposobljavanju u ovom segmentu u budućnosti morati učiniti puno.
”Prvi
put sam u Tešnju i zaista sam iznenađen koliko kvalitetnih firmi ovdje vidim.
Što se tiče naše današnje edukacije mi smatramo, da prodaja i poslovanje
mora da bude održivo. A da bi bilo održivo moramo da razmišljamo na duge staze.
Problem nastaje što ljudi u poslovanju i prodaji razmišljaju po principu samo
da mu prodam, pa šta će biti kasnije nije važno. Međutim to kratkoročno
pojačava prodaju, dugoročno kvari odnose i to nije održivo. Tako Vam je i u
poslovanju. Ljudi su skloni da ne vode računa o svojim uposlenicima, da se ne
brinu o njima i na kraju jednostavno imamo tu situaciju da nam ljudi odlaze i
da nam je problem radna snaga. ” kazao je za ZOS radio Dragiša Ristevski, vlasnik kompanije D.R. Gilbert group i današnji predavač.
U okviru ovog interaktivnog seminara polaznici bi trebali usvojiti znanja i vještine koja će im omogućiti bolje predstavljanje proizvoda kupcima.
Saša
Bahtić, rukovodioc nabave, prodaje i marketinga u kompaniji Saračević jedan je od polaznika seminara i između ostalog je kazao:
”Danas smo ovdje da bi unaprijedili naše vještine i naša znanja, pokušali
unaprijediti poslovni rezultat. Svakako edukacija je jako bitna kao i stalno
učenje koje olakšava rad i doprinosi boljem rezultatu. Ono što
očekujemo danas ovdje je da naučimo da primijenimo neke tehnike direktno u
prodaji i u odnosima sa našim kupcima, i da unaprijedimo poslovni rezultat u
svom segmentu.”
Sve zahtjevnije tržište ali i navike kupaca traže ozbiljniji pristup u prodaji.
”Na osnovu svega što vidimo u svakodnevnom životu, sasvim je jasno da se odnos prema kupcima, ali i poslovnim partnerima mora mijenjati. Kako bi zadržali postojeće tržišne pozicije, ali i unaprijedili poslovanje neophodno je raditi na edukaciji uposlenika u svrhu prepoznavanja novih vrijednosti, što će dugoročno doprinijeti stabilnijoj prodaji i poslovanju. ” kazala je Aldijana Alić, vlasnica agencije Creativa Events.
D. R.
Gilbert Centar Group jedna je od vodećih konsultantskih kuća sa autorskim
programima prilagođenim regionu Ex Yu prostora sa akcentom na programe iz
domena unapređenja prodajnih i pregovaračkih vještina kao i motivacije prodajnog
tima.
Rifa Vilašević/zosradio.ba