Tešanj: Kompanija Subašić tokom 2018. godine plasirala 11 novih proizvoda na tržište

/

Preduzeće Subašić osnovano je davne 1996. godine kada je počelo sa proizvodnjom pekarskog asortimana proizvoda. Poslije više od dvadeset godina rada proizvodni program ove kompanije postao je dio gotovo svakog domaćinstva u našoj zemlji ali i šire. 

Osnovna djelatnost preduzeća jeste proizvodnja pekarskog asortimana proizvoda, proizvodnja tjestenina gdje su apsolutni lider i po proizvodnji i po prodaji na tržištu BiH, proizvodnja kroasana gdje je kompanija također kategorisana kao najveći proizvođač kroasana, proizvodnja konditorskih proizvoda, suhih kolača i poslastica.

Danas u ovoj kompaniji 85 radnika je stalno zaposleno, sa tendencijom rasta iz mjeseca u mjesec.Zanimalo nas je kako menadžment ove kompanije nalazi motivaciju za svoj rad.

Motivaciju za rad crpimo od stalnih reakcija naših vjernih kupaca na kvalitet naših proizvoda, svakodnevni uspjesi i inovativnost u proizvodnji i novim proizvodima kao i prihvatanje istih od strane tržišta sa najvišim ocjenama za kvalitet, timskim radom sa našim uposlenicima, zadovoljstvom uposlenika, zajedničkim uspjesima u ostvarivanju zadanih ciljeva.- pojašnjavaju iz ove kompanije. 

Problem tržišta i plasiranja proizvoda je vrlo čest za bh.proizvođače.

– Tržište BiH je jako malo za naše kapacitete proizvodnje, ali svakako najbitnije tržište koje je dalo odlične ocjene za kvalitet naših proizvoda i kada vas tržište tako ocijeni, onda svakako morate da date svaki mogući maximum kako biste bili uspješni i zadržali lidersko mjesto, – kazao nam je Enis Subašić, tehnolog proizvodnje u ovoj kompaniji. 

U 2018. godini ova kompanija je na tržište plasirala 11 novih proizvoda, što je uslovilo i zapošljavanje novih radnika kao i porast ukupnog godišnjeg prometa. Nakon ovako uspješne godine pitali smo Enisa Subašića šta su planovi za godinu koja je pred nama.

– Planovi u 2019. godini su nastavak sa proširenjem asortimana proizvoda, plasiranje novih proizvoda na tržišta BiH i zemalja okruženja i EU, proširenje postojećih proizvoda na tržišta zemalja EU u kojima nismo prisutni, a to će svakako iziskivati i nova upošljavanja tako da očekujemo da 2019. bude uspješnija poslovna godina u odnosu na prethodnu. 

Iz kompanije su i za sve građane imali kratku poruku: 

– Poruka svim našim kupcima u BiH, kupujmo i koristimo domaće BH proizvode jer time osiguravamo veći broj radnih mjesta, povećanja plaća uposlenicima, povećanja penzija našim penzionerima, kvalitetnije socioekonomsko okruženje, kvalitetnije zdravstvo, jer kupovinom domaćih BH proizvoda punimo kvalitetnije budžete koji će, nadamo se biti raspoređeni na ispravan način kako bi došlo do opšteg prosperiteta u našoj BiH.

spot_img

Povezani postovi

Intervju: Larisa Sara Baltić, PR manager hotela Borovi

Larisa Sara Baltić karijeru iz oblasti komunikacija, marketinga i...

Tešanjska kompanija vlasnik velike domaće prehrambene industrije

Velika domaća prehrambena industrija Vispak iz Visokog od jučer...

Održana press konferencija povodom centralne gala svečanosti projekta “Pouzdanost”

Danas je u prostorijama Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore Bosne i Hercegovine...

ProCredit Bank dobitnik nagrade “Zlatni BAM” za izvanredan rast depozita stanovništva

ProCredit Bank je dobitnik prestižne nagrade Zlatni BAM, koju...