Uspjeh Zlatne džezve na tržištu Slovenije: ‘Provedena kampanja ”Ponos Bosne i Hercegovine”

/

“U prethodnih mjesec dana u Sloveniji smo uspješno proveli kampanju ‘Ponos Bosne i Hercegovine’ kroz koju smo prezentovali Zlatnu džezvu – bosansku kafu i ostale proizvode iz Bosne i Hercegovine, kao što su Tops, Bosanski lokum, Klas somune, i druge. Zlatna džezva je bila brand lider koji je nosio cijelu kampanju. U saradnji sa maloprodajnim lancima Interšpar, Mercator i sa trgovinama Kea, organizovana je izložba Guinnessove džezve, uz degustaciju bosanske kafe. Priređen je i kulturno-umjetnički program u suradnji sa KUD-ovima iz Slovenije koji baštine folklorno nasljeđe naših naroda. Reakcije slovenskih potrošača bile su sjajne i vjerovatno ćemo sve skupa ponoviti krajem ove ili početkom iduće godine”, izjavio je Armin Hodžić rukovodilac prodaje i marketinga u kompaniji Vispak d.d. Visoko.

Rast prodaje Zlatne džezve i ostalog asortimana AS GROUP na slovenskom tržištu je kontinuiran u posljednje četiri godine, a unaprijeđen je marketing ulaganjima u ovo tržište, kao i stalnim radom kako naših partnera u Sloveniji, tako i timova profesionalaca zaduženih za širenje na nova tržišta, ističu u kompaniji Vispak iz Visokog.

zosradio/business-magazine.ba

spot_img

Povezani postovi

Elektroprivreda BiH dobila zeleno svjetlo za izgradnju hidroelektrane na rijeci Bosni

Elektroprivreda Bosne i Hercegovine dobila je odobrenje za izgradnju...

Privremeni UO KCUS-a od Vlade FBiH traži saglasnost za imenovanje generalnog direktora

Privremeni Upravni odbor KCUS-a razmatrao je i javna okupljanja...

Neizvjesna terapija za djecu s cističnom fibrozom zbog budžeta FBiH

Nakon prošlogodišnje herojske borbe Udruženja i roditelja, djeca oboljela...

Još jedan težak udes jutros: Vozilo završilo na krovu, vozač prevezen u bolnicu

Rano jutros, 23. novembra, u Mostaru je došlo do...