Tešanjske kompanije MADI, KOTEKS i DANIALS podržale Kampanju za afirmaciju bh. proizvoda

/

U organizaciji udruženja “Kupujmo i koristimo domaće”, uz podršku 22 bosanskohercegovačke kompanije i brojnih medija, danas je u hotelu Hollywood na Ilidži promovisana kampanja “Upalimo svjetlo u BiH”.

Iako u poslovnoj svakodnevnici često konkurenti, domaće kompanije je ujedinila želja da probude svijest naših građana o značaju kupovine domaćih proizvoda i usluga za razvoj bh. društva.

“Ovo je naš zajednički projekat, zajednička želja da uradimo nešto za naše društvo”, istakao je Admir Kapo, predsjednik udruženja “Kupujmo i koristimo domaće” i naveo da uvozom hrane koju možemo zamijeniti domaćim proizvodima ostvarujemo godišnji deficit od oko 2 milijarde KM.

Direktor Penny plusa, Almedin Kadrić zamolio je građane da razmisle o tome koliko novca koji troše na kupovinu odlazi van naše zemlje, a koliko ostaje kod nas, dok se Nedžad Biberović, direktor marketinga MI Ovako zahvalio na podršci medija jer, kako je rekao, “bez podrške medija kampanja ne bi došla do ušiju i srca građana BiH”.

Kompanije koje podržavaju kampanju su Ovako, Violeta, Lutrija Bosne i Hercegovine, Amko komerc, Hoše komerc, Union banka, Penny Plus, Gadžo komerc, Menprom, Vispak, Madi, Danials – Koteks, Milkos, Sarajevska pivara, Privredna banka Sarajevo, Mlin Nezić, Voćar, KJKP Tržnice, EZ Busovača, Hotel Hollywood, Farmersko blago i Metropolitan.

Izvor

spot_img

Povezani postovi

Snijeg napravio probleme u saobraćaju: Totalni kolaps na brojnim dionicama, kilometarske kolone

Zbog loših vremenskih uvjeta i intenzivnog snijega zabranjen je...

Milioni za poplavljena područja u BiH nestali bez traga

Zima samo što nije došla, a mještani u Donjoj...

Kako su američki helikopteri za Ministarstvo odbrane BiH preko noći poskupjeli za 15 miliona maraka?

Udio institucija BiH za nabavku američkih helikoptera je naglo...

Surova realnost života u BiH: U javne kuhinje dolaze i zaposleni

U BiH je sve veći broj siromašnih. Svako šesto...