Ramo Isak: Zašto se na gradilištima u tunelima Vranduk I i Vranduk II ne angažuje veći broj radnika?

/

Skupštinski
poslanik, mr. Ramo Isak, na Skupštini Zeničko-dobojskog kantona postavio je
poslaničko pitanje zašto se na gradilištima u tunelima Vranduk I i Vranduk II
ne angažuje veći broj radnika, kako bi se radovi intenzivirali i skratili
rokovi rekonstrukcije tunela?

Svjedoci
smo svakodnevnih saobraćajnih zastoja, gužvi, pa i povremenog sobraćajnog kolapsa
na ulazima i izlazima u tunele Vranduk I i Vranduk II kod Zenice. Uz pojave da
na izvođenju radova ponekad radi svega po nekoliko radnika, te uz poslovičnu
saobraćajnu nekulturu vozača i povremeno nesnalaženje ovlaštenih službenih lica
pri (ne)regulisanju saobraćaja, sve ovo otežava i usporava saobraćaj i daje
veoma ružnu sliku o našem kantonu.

Imajući
u vidu da je put M-17 ključna kantonalna, ali i državna saobraćajnica, koja ima
i međunarodni značaj, neophodno je da se radovi maksimalno intenziviraju. Jedna
od pretpostavki za povećanje efikasnosti radova na tunelima je i veće
kvantitativno i kvalitativno angažiranje radnika i neophodne mehanizacije, te
veće prisustvo policije na regulisanju saobraćaja u cilju ostvarivanja
sigurnosti protoka vozila.


ZOSRADIO.BA/Kantonalni odbor A-SDA

spot_img

Povezani postovi

Benjamin Hasanić iz Maglaja večeras nastupa u Superstaru – Pomozite mu da dođe do finala i glasajte!

Benjamin Hasanić, talentirani pjevač iz Maglaja, trenutno boravi u...

Tešanj: Velike saobraćajne gužve zbog kiše i snijega

Danas se u Tešnju bilježe velike saobraćajne gužve zbog...

Kemalu Ljevakoviću dodijeljena prva nagrada na književnom konkursu u Italiji

Književniku Kemalu Ljevaković je dodijeljena Međunarodna književna nagrada za...

Nova podrška u Maglaju: „Kutak sreće“ mijenja živote djece i roditelja

U Maglaju od skora djeluje Udruženje građana Dnevni centar...