Danas je na području općine Usora upriličen događaj pod nazivom ”Breakfast with media” u okviru projekta ”Be Transparent to Business” koji za cilj ima poboljšati sinergiju privrednog sektora i predstavnika medija.
Organizator ovog događaja je Udruženje poslodavaca Zenica u partnerstvu sa Savezom udruženja/udruga poslodavaca ZDK a, dok je sam projekat sufinansiran od strane Američke ambasade u Bosni i Hercegovini.
Kako je za ZOS radio kazao Mladen Perić, predsjednik Udruženja poslodavaca ZDK ovaj događaj ima za cilj da se na terenu utvrde problemi koji najviše muče privrednike sa ovih prostora a poseban akcenat je stavljen na parafiskalne namete, na opterećenje koje ima
privreda, ali i da se razgovara o odlasku ljudi sa ovih prostora.
Pored navedenih problema, poslodavci iz Udruge privrednika sa području Usora navode da jedan od problema sa kojima su se suočili je bilo i pitanje prostornog plana.
Dario Krajina koji je član Udruge poslodavaca Usore nam je pojasnio da je ovaj problem postojao posljednje dvije godine i da je konačno došlo do rješenja ovog problema.
Tokom diskusije prisutnih poslodavaca i medija iznesena su opažanja sa obje strane ali i zaključci da bh. javnosti a posebno mladima treba više pozitivnih priča, koje će ih ponukati da ne napuštaju svoju zemlju.
Prema riječima Benjamine Šaranović, koja je projekt menadžer ovog projekta poslodavci očekuju veću transparentnost u svim segmentima rada, odnosno svih nivoa vlasti od državnog do općinskog/gradskog.
”Također očekujemo da bude transparentniji rad inspekcije,rad svih službi javnih
preduzeća, a druga strana nam je bila da uključimo medije u jednu sinergiju sa poslodavcima, jer u posljednje vrijeme u stvari vrlo je malo bilo nekih pozitivnih priča i između medija i poslodavaca. Nama je bio cilj da kroz ovaj događaj povežemo poslodavce i medije, da za jednim okruglim stolom otvorimo jedan dijalog, da se poboljšaju priče o poslodavcima,” – pojašnjava Benjamina Šaranović
Projekat se realizuje sa ciljem poticanja aktivnijeg sudjelovanja poduzetnika u BiH na proces donošenja odluka i cjelokupnog tržišnog pozicioniranja provođenjem niza informativnih događaja o relevantnim pravnim okvirima, parafiskalnim opterećenjima na svim nivoima vlasti, transparetnom raspodjelom javnih prihoda, mehanizmima sudjelovanja
javnosti, bolja komunikacija poduzetnika sa Inspekcijom, unapređenju saradnje s medijima , te unapređenju zajedničkog udruživanja i pristupa poduzetnika pri rješavanju relevantnih pitanja prema vlastima.
Projektom „Be Transparent to Business” planirano je da se održi pet radionica sa poduzetnicima i pet sastanaka sa medijima “Breakfast with Media” u pet gradova/općina ZDK: Zenica, Zavidovići, Maglaj, Usora i Breza.