Tek sredinom ‘80-ih vezivanje pojasa je postalo obavezno. To je donijelo i mnoge probleme jer dosta auta u to vrijeme nije imalo mjesta za pričvršćivanje tog ‘izuma’
Odlasci na more, na prekrasnu dalmatinsku obalu, trajali su satima. Nije to bilo tri, četiri sata, prije osam, devet sati zavisno o željenoj destinaciji. Uvijek se obavezno stajalo, popila se kava ili piva i uživalo u prirodi, prije povratka na serpentine.
Gužve nisu bile tolike, samim time što nije ni bilo toliko automobila na cestama pa nije bilo ni veliki broj nervoznih vozača. Osjetila se svaka rupica na cesti. Za volanom se u to vrijeme rijetko mogla vidjeti žena. Prije je bila izuzetak nego pravilo. Autostolice nisu imale pojas za pričvršćivanje. Kako bi ga i imale, kad ga nisu imali ni auti. Većina djeca se vozila na prednjem sjedalu i nije se toliko brinulo o njihovoj sigurnosti. Vremena su bila drugačija.
Tek sredinom osamdesetih vezivanje pojasa je postalo obavezno. To je donijelo i mnoge probleme jer dosta automobila u to vrijeme nije ni imalo mjesta za pričvršćivanje tog novog ‘izuma’ pa su neki čak i bušili rupe u karoseriji kako bi provukli pojas.
Fićo, ustvari zastava 750, postizao je najveću brzinu od 110 kilometara na sat. Gledajući unatrag i to je bilo previše, ako ste htjeli izaći iz auta nepovrijeđeni. Mnogi mladići su prve ‘vozačke korake’ napravili baš u fići i nema čovjeka koji se neće nostalgično nasmijati na spomen ovog malenog auta. Njegova slika se nalazila čak i na omotima mliječne čokolade, a koristila ga je i policija.
Zastava 101 bio je za one malo dubljeg džepa. Nadimak je dobio po nepravilnom izgovaranju broja 101, Stojadin. Bio je veći i raskošniji od fiće i često se moglo vidjeti kako juri po putevima. No, apsolutni pobjednik tog vremena je jugo. Opjevan u raznim pjesmama, čak je pokušao osvojiti i američko tržište. Gledajući sad te reklame, izgleda smiješno, ali u osamdesetima je bio apsolutni hit. Prvi primjerak je napravljen pod imenom fiat 127 i proizvodio se čak do 2008.
Golf je bio popularan i jako tražen, kao i volkswagen Buba koju i danas možemo naći na ulicama. renault 4 također budi uspomene na neugodne vožnje u zlatnim osamdesetima. Bilo je lijepo kažu, ali sad je ljepše.