Brža i jednostavnija komunikacija sa BBI bankom putem Vibera

/

Svoje djelovanje ka unapređenju iskustva
korisnika i jačanju kvaliteta procesa usluživanja Bosna Bank International
(BBI) potvrđuje razvojem novog kanala komunikacije – BBI Viber Chatbota.
Općenito, chatbotovi su virtuelni asistenti koji kroz predefinisane odgovore
pomažu pri bržem rješavanju raznih vrsta upita i potreba korisnika.

 

Kako bi što bolje odgovorila na često
postavljane upite o proizvodima i uslugama, BBI banka je kreirala vlastiti BBI
Viber Asistent. Cilj je približavanje korisnicima i lahkoća postizanja
interakcije, što znatno unaprijeđuje korisničko iskustvo.

 

BBI Viber Asistent kao inovativni kanal
komunikacije nudi usluge općeg, informativnog karaktera, za koje korisnici ne
moraju biti klijenti BBI banke. Navedene funkcionalnosti mogu koristiti svi
Viber korisnici, a isti je dostupan putem Viber platforme na linku: https://chats.viber.com/bbibank.

 

Radi se o usluzi na Viber aplikaciji putem koje
BBI banka nudi informacije o širokoj paleti svojih proizvoda: finansiranja,
paketa proizvoda i usluga, štednji, kupovini na rate, kao i o inovativnom BBI
digitalnom bankarstvu. Korisniku usluge je ponuđena i mogućnost direktnog
on-line apliciranja za određene proizvode i usluge.

 

Pored navedenog, korisnicima BBI Viber Asistenta
je pružena mogućnost da brzo i jednostavno pronađu lokacije filijala i
poslovnica Bosna Bank International (BBI) na području cijele Bosne i
Hercegovine, kao i lokacije bankomata BBI banke i BH mreže.

 

BBI Viber Asistent korisnika povezuje i sa
ostalim BBI kanalima (info e-mail, BBI Kontakt centar, Facebook, LinkedIn,
Twitter, Youtube). Također, BBI Viber pratioci se mogu upoznati sa aktuelnim
ponudama proizvoda i usluga BBI banci, a tu su i informacije o BBI partnerima s
kojima je BBI banka uspostavila poslovnu saradnju za kupovinu proizvoda i
usluga po posebnim uslovima, ubrzanoj proceduri, bez odlaska u banku i bez obzira
da li ste klijent Bosna Bank International.

 

“Otvaranjem
novih kanala komunikacije, u ovom slučaju BBI Viber Asistenta, želimo se još
bolje povezati sa našim klijentima, kao i sa ostalim pratiocima, te na taj
način olakšati razmjenu informacija. Pojednostavljeni pristup odgovorima
povezanim sa našim bankarskim uslugama i proizvodima je samo jedna od dvije
novine koje od ovog mjeseca nudimo.

 

Drugom
smo omogućili svim korisnicima Viber aplikacije da na Viber stiker marketu
besplatno preuzmu paket BBI Viber stikera. BBI svoje poslovanje nastavlja u
smjeru kontinuiranog pružanja inovativnih i učinkovitih rješenja, ulaganja u
odnose s klijentima, a sve u cilju pružanja vrhunskog kvaliteta usluge.“
– saopćeno je iz BBI Banke.

 

Svi korisnici Vibera u Bosni i Hercegovini set
jedinstvenih BBI Viber stikera mogu preuzeti besplatno putem Viber platforme: https://stickers.viber.com/pages/bbi_bh.


zosradio.ba


Ukoliko imate vijest a želite to podijeliti s nama pošaljite nam sadržaj putem kontakt forme. Ako imate najavu događaja ili poznajete neku osobu o kojoj biste voljeli da čitate budite slobodni da nas kontaktirate. Osim kontakt forme Vaše materijale možete slati i putem vibera na broj 061/388-818 NAPOMENA: PUTEM OVE FORME SE NE MOŽETE PRIJAVLJIVATI NA OGLASE ZA POSAO. MOLIMO VAS DA KORISTITE MAIL ADRESE NAVEDENE U OGLASIMA.


Povezani postovi

Enes Begović stiže u Tešanj: Koncert povodom 18. Međunarodnog sajma privrede

Popularni pjevač Enes Begović održat će koncert u Tešnju...

MADI D.O.O. – FOKUS NA DOMAĆOJ PROIZVODNJI

Kako bi proces proizvodnje bio zaokružen „od polja do...

PIT Industry 2024: Od trenutne do pametne i autonomne tvornice

PIT Industry 2024: Od trenutne do pametne i autonomne...

Tešanj: Na Međunarodnom sajmu privrede nastupaju Privredna komora Srbije sa 15 kompanija, Crna Gora, Mađarska, Indonezija, Azerbejdžan…

Tešanj, grad sa duboko ukorijenjenom poduzetničkom tradicijom, 25. septembra...