Brža i jednostavnija komunikacija sa BBI bankom putem Vibera

/

Svoje djelovanje ka unapređenju iskustva
korisnika i jačanju kvaliteta procesa usluživanja Bosna Bank International
(BBI) potvrđuje razvojem novog kanala komunikacije – BBI Viber Chatbota.
Općenito, chatbotovi su virtuelni asistenti koji kroz predefinisane odgovore
pomažu pri bržem rješavanju raznih vrsta upita i potreba korisnika.

 

Kako bi što bolje odgovorila na često
postavljane upite o proizvodima i uslugama, BBI banka je kreirala vlastiti BBI
Viber Asistent. Cilj je približavanje korisnicima i lahkoća postizanja
interakcije, što znatno unaprijeđuje korisničko iskustvo.

 

BBI Viber Asistent kao inovativni kanal
komunikacije nudi usluge općeg, informativnog karaktera, za koje korisnici ne
moraju biti klijenti BBI banke. Navedene funkcionalnosti mogu koristiti svi
Viber korisnici, a isti je dostupan putem Viber platforme na linku: https://chats.viber.com/bbibank.

 

Radi se o usluzi na Viber aplikaciji putem koje
BBI banka nudi informacije o širokoj paleti svojih proizvoda: finansiranja,
paketa proizvoda i usluga, štednji, kupovini na rate, kao i o inovativnom BBI
digitalnom bankarstvu. Korisniku usluge je ponuđena i mogućnost direktnog
on-line apliciranja za određene proizvode i usluge.

 

Pored navedenog, korisnicima BBI Viber Asistenta
je pružena mogućnost da brzo i jednostavno pronađu lokacije filijala i
poslovnica Bosna Bank International (BBI) na području cijele Bosne i
Hercegovine, kao i lokacije bankomata BBI banke i BH mreže.

 

BBI Viber Asistent korisnika povezuje i sa
ostalim BBI kanalima (info e-mail, BBI Kontakt centar, Facebook, LinkedIn,
Twitter, Youtube). Također, BBI Viber pratioci se mogu upoznati sa aktuelnim
ponudama proizvoda i usluga BBI banci, a tu su i informacije o BBI partnerima s
kojima je BBI banka uspostavila poslovnu saradnju za kupovinu proizvoda i
usluga po posebnim uslovima, ubrzanoj proceduri, bez odlaska u banku i bez obzira
da li ste klijent Bosna Bank International.

 

“Otvaranjem
novih kanala komunikacije, u ovom slučaju BBI Viber Asistenta, želimo se još
bolje povezati sa našim klijentima, kao i sa ostalim pratiocima, te na taj
način olakšati razmjenu informacija. Pojednostavljeni pristup odgovorima
povezanim sa našim bankarskim uslugama i proizvodima je samo jedna od dvije
novine koje od ovog mjeseca nudimo.

 

Drugom
smo omogućili svim korisnicima Viber aplikacije da na Viber stiker marketu
besplatno preuzmu paket BBI Viber stikera. BBI svoje poslovanje nastavlja u
smjeru kontinuiranog pružanja inovativnih i učinkovitih rješenja, ulaganja u
odnose s klijentima, a sve u cilju pružanja vrhunskog kvaliteta usluge.“
– saopćeno je iz BBI Banke.

 

Svi korisnici Vibera u Bosni i Hercegovini set
jedinstvenih BBI Viber stikera mogu preuzeti besplatno putem Viber platforme: https://stickers.viber.com/pages/bbi_bh.


zosradio.ba


spot_img

Povezani postovi

Na Vlašiću se nadaju rekordnoj sezoni, otvara se novi hotel i apartmani, sve spremno za "Šankanje"

Brojne prirodne ljepote čine Bosnu i Hercegovinu sve popularnijim...

Tešnjaci osvojili Tokio: Artisanove stolice u Hermesu

Da je Tešanj svjetsko čudo, znali smo odavno, ali...

JOŠ 7 DANA NAS DIJELI DO SPEKTAKULARNOG OTVARANJA DOBOJ CITY PARKA – OTKRIJTE ŠTA VAS SVE ČEKA

Doboj City Park, najveći retail par u Bosni i...

MANN+HUMMEL uspješno završio projekt za zaštitu rijeke Tešanjke

Zahvaljujući sufinansiranju Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH, kompanija...