Koridor Vc: Kredit od 100 mil. eura uz rok od 25 godina za poddionicu

/

Današnjom Odlukom, Federalne vlada je prihvatila zaduženje Federacije BiH po Ugovoru o financiranju između Europske investicijske banke (EIB) i Bosne i Hercegovine za realizaciju Projekta Koridor Vc u iznosu od 100.000.000 eura za JP Autoceste Federacije BiH d.d. Mostar. Ova sredstva namijenjena su za realizaciju Projekta Koridor Vc na dionici Počitelj – Bijača, poddionica Počitelj – Zvirovići. Sredstva se odobravaju Federaciji BiH uz rok od 25 godina i šestogodišnje grace razdoblje, a kredit će biti prenesen na Autoceste FBiH. Ujedno, Vlada FBiH je dala suglasnost za zaključivanje Supsidijarnog sporazuma između s BiH, kao i za zaključivanje i usaglašavanje odgovarajućeg Podugovora s Autocestama FBiH kojim će, u svrhu redovite otplate, biti definirati uslovi vraćanja sredstava. Za potpisivanje Supsidijarnog sporazuma i Podugovora o kreditu Vlada je ovlatila federalnu ministricu financija. Poddionica Počitelj – Zvirovići, duga 11,2 kilometra, počinje petljom Počitelj, udaljenom približno 1,8 km zapadno od naselja Domanovići. Trasa se pruža po počiteljskom platou prema jugu i kod sela Gradina skreće na zapad gdje prelazi preko rijeke Neretve sa sjeverne strane Počitelja. Prijelaz preko rijeke Neretve, kao i magistralne ceste M17, zatim regionalne ceste i pruge Ploče – Sarajevo, bit će ostvaren mostom dužine 980 i visine stubova 85 metara. Nakon toga trasa ulazi u malo nepovoljniji teren kojeg savladava s dva kraća tunela (240 m i 460 m) i dva vijadukta od po 155 m. U nastavku, autocesta se pruža platoom planine Crna greda prema petlji Zvirovići (Međugorje), gdje i završava. Urbanistička saglasnost za izgradnju dionice Doboj Jug-Ozimica Federalni ministar prostornog uređenja Josip Martić je 9. septembra potpisao urbanističku suglasnost za izgradnju autoceste na koridoru 5-C -dionica Doboj Jug (Karuše) – Ozimica, koja je trasirana na području općina Tešanj, Maglaj i Žepće, saopćeno je iz tog ministarstva. Na taj način su stvoreni svi preduvjeti za okončanje postupka ishođenja građevinske dozvole za izgradnju novih 25,77 km autoceste na ovom koridoru. Riječ je o jednoj od zahtjevnijih dionica na kojoj se planira tzv. “cut&cover” sistem izgradnje konstrukcije tunela. Kako trasa dijelom prolazi i kroz relativno naseljena mjesta (Tešanjka, Medakovo, Alispahići. N. Šeher, Ljubatići itd.) te je na nekim mjestima u koliziji s postojećim vodotocima, planirana je i regulacija rijeka, sukladno izdanim vodnim aktima. Predviđena je i izgradnja tunela “Crni Vrh” dužine 1800 m. Na kraju poddionice, trasa se uklapa u sljedeću poddionicu Ozimica – Poprikuše.

Izvor

spot_img

Povezani postovi

Međunarodni aerodrom Sarajevo zabilježio rekordne brojke zahvaljujući subvencijama

Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo predstavilo je podatke koje se...

BiH će nedostajati 100.000 radnika

Iako su poslodavci to tražili, do povećanja kvote za...

Femicid naša svakodnevica, institucije ne reaguju

Femicid i nasilje nad ženama su naša svakodnevica, a...

Požar progutao dom mladog bračnog para u BiH: Sabina i Samir s četvero djece ostali bez svega

U Bosanskoj Krupi je jutros izbio požar koji je...