Vispak ide u osvajanje novih tržišta

/

Prehrembena industrija Vispak d.d. jedna je od najznačanijih
kompanija koja se bavi proizvodnjom hrane u Bosni i Hercegovini. Ove godine
Vispak slavi svoj 45. rođendan. U proteklom periodu kompanija bilježi
kontinuitet u rastu učešća kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima.

Prije nekoliko mjeseci na čelo kompanije Odlukom Nadzornog
odbora Vispaka je došla Nina Bijedić- Mujanović. Funkcija direktorice joj je
povjerena nakon što je svoje sposobnosti dokazala kao brand menadžerica Zlatne
džezve. U razgovoru za poslovni portal Akta.ba Bijedić-Mujanović govori o
razvoju novih proizvoda i praćenju novih trendova.

 

ZLATNA DŽEZVA
NAJZNAČAJNIJI BH BREND

 

Šta za Vas predstavlja
fukcija direktorice Vispaka obavezu ili odgovornost?

 

Smatram velikom čašću odluku Nadzornog odbora Vispaka da me
imenuje direktorom ove kompanije. Dodatno, za mene je velika čast što je moje
imenovanje bilo prijedlog ranijeg direktora kompanije Vispak, a sadašnjeg
predsjednika Uprave AS Holding Rusmira Hrvića, koji je definitivno jedan od
najvećih menadžera ne samo u BiH nego i u regiji. Kada dobijete povjerenje
čelnih ljudi AS Grupacije, koja ima veliki značaj za razvoj Bosne i
Hercegovine, onda odgovornost koja sa tim dolazi prihvatate kao svoju obavezu i
trudite se da date maksimum kako biste doprinijeli pozitivnoj priči koja se
razvija u ovoj grupaciji.

 

Prije dolaska na
poziciju direktorice radili ste na poziciji brand managera u istoj kompaniji.
Koliko Vam je ovo radno mjesto pomoglo da sazrijete u poslovnom smislu?

 

Nakon mog desetogodišnjeg radnog iskustva na rukovodećim
poslovima u sektoru usluga, ušla sam u tim Vispaka kao brand menadžer Zlatne
džezve. Zlatna džezva je jedan od najznačajnij brendova u Bosni i Hercegovini,
tako da ova pozicija nosi veliku odgovornost ne samo prema Upravi nego i prema
potrošačima, koji već dugi niz godina izražavaju najveću lojalnost baš ovom
brendu u kategoriji mljevenih kafa u BiH. Ovo je veoma dinamičan posao, koji
svakoga dana nudi niz novih izazova i mogućnosti. Uspjeh svake komapnije
zasigurno leži u njenom usmjerenju na zadovoljstvo krajnjeg potrošača, a
pozicija brend menadžera zahtjeva da u fokus svog djelovanja stavljate
isključivo potrošače.

 

Da li planirate
pokretanje nekih novih proizvoda, pošto su dosadašnji poput Begove čorbe,
Laganini, Tajtne, Tiru-Liru ostvarile zavidan uspjeh?

 

Razvoj novih proizvoda, praćenje novih trendova i potreba
potrošača u dosadašnjem poslovanju, kao i kontinuitet u kvalitetu su Vispak
doveli na poziciju vodeće prehrambene industrije. Naše usmjerenje prema
potrošaču zahtijeva da razvojem noviteta ostvarimo očekivanja potrošača i svoju
poziciju dodatno učvrstimo na tržištu. Jedan od najtežih, ali i najizazovnijih
poslova koji se rade jeste svakako razvoj novih proizvoda koji daju dodatni
podstrek i motivaciju cijelom timu.

 

S obzirom da na
tržištu BiH svakodnevno dešavaju promijene kada je u pitanju prehrambena
industrija, da li već imate neku novu viziju razvoja?

 

Najznačajniji faktor je tim koji stoji iza priče uspjeha
Vispaka. Tržište je danas veoma dinamično i zahtjeva od nas da mu se velikom
brzinom prilagođavamo. Vispak ima vrhunski tim u svim sektorima, ne samo unutar
samog Vispaka nego i kada govorimo o distributerima posebno na domaćem, ali i
na inozemnim tržištima. Vispak će nastaviti sa jačanjem tima, kroz interni
razvoj i angažman novih ljudi a što će našoj kompaniji omogućiti da nastavi sa
ovim tempom rasta i razvoja.

 

“TIM” JE
NAJZNAČAJNIJI ADUT VISPAKA

 

Koji su Vispakovi
aduti?

 

Već sam kazala da je tim jedan od najznačajnih aduta, dodala
bih još i kvalitet iza kojeg taj isti tim stoji, kompetentnost i dosljednost u
autentičnosti koju je Vispak razvio kroz svoje brendove.

 

Prisutni ste u 27
zemalja svijeta, svake godine kompanija ostvaruje sve veću dobit. Koji su Vam
dalji planovi? Idete li u osvajanje novih tržišta, novih poslovni uspjeha?

 Potvrda našeg kvaliteta je naše prisustvo u 27 zemalja širom
svijeta. To je dodatni motiv da nastavimo sa osvajanjem novih tržišta, te da
našim pozicioniranjem na inozemnim tržištima utičemo i na unaprijeđenje imidža
naše domovine u svijetu. Naši brendovi su ocijenjeni kao ambasadori Bosne i
Hercegovine u svijetu. Neskromno je reći da postoji veliki interes za naše
proizvode van Bosne i Hercegovine. Za njihovu prezentaciju krajnjim potrošačima
na inozemnim tržištima potrebno je uložiti mnogo truda. Prilike koje nam se
nude ćemo svakako iskorisiti i potvrditi se na tržištima gdje smo već prisutni,
ali i osvajati nova.

zosradio/akos.ba

spot_img

Povezani postovi

Snijeg napravio probleme u saobraćaju: Totalni kolaps na brojnim dionicama, kilometarske kolone

Zbog loših vremenskih uvjeta i intenzivnog snijega zabranjen je...

Milioni za poplavljena područja u BiH nestali bez traga

Zima samo što nije došla, a mještani u Donjoj...

Kako su američki helikopteri za Ministarstvo odbrane BiH preko noći poskupjeli za 15 miliona maraka?

Udio institucija BiH za nabavku američkih helikoptera je naglo...

Surova realnost života u BiH: U javne kuhinje dolaze i zaposleni

U BiH je sve veći broj siromašnih. Svako šesto...