„Pouzdan partner na duge staze“ vizija je razvoja i stil rada kompanije Saračević d.o.o. Tešanj, specijalizirane za promet na veliko proizvodima crne i obojene metalurgije, što je nagrađeno respektabilnim priznanjem Bonitetna zvijezda i Certifikatom bonitetne pouzdanosti Poslovnih novina i kompanije LRC BIS.
A iza ovih značajnih priznanja, prema riječima Admira Saračevića, rukovodioca službe Marketing i razvoj kompanije Saračević, stoje dugogodišnji natprosječni rezultati rada ove kompanije, koja je i u 2017. godini poslovala uspješno i odgovorno.
„Certifikat bonitetne pouzdanosti je manifestacija onog što je Saračević do sada značio na tržištu i ono na čemu intenzivno radimo da ostane u budućnosti, u novim okolnostima. Za nas je to nezavisna potvrda onog što naši zaposleni, kupci i dobavljači očekuju i znaju“, kaže Saračević.
Tradiciju dugogodišnjeg kontinuiteta rasta prodaje, u kompaniji Saračević neće iznevjeriti ni u 2017. godini, jer očekuju rast prodaje 15 posto iznad plana, a povećali su i broj zaposlenih, tako da ih je sada ukupno 45.
„Kompanija je 2002. godine osnovana za promet roba široke potrošnje u oblasti crne i obojene metalurgije, da bi se od 2007. godine specijalizirala za promet proizvodima i poluproizvodima crne i obojene metalurgije. Naša poslovna filozofija nije da prodajemo ono što imamo, nego ono što kupci traže. Uz to bih istakao i fleksibilnost, koju smo izgradili prema zahtjevima kupaca. Na taj način smo stvorili uvjete za isporuke dijelova od metala, i to u obliku, količini i vrlo kratkom roku isporuke, koju kupac traži u satima, a ne u danima“, istakao je Saračević.
Trenutni prioriteti poslovanja kompanije Saračević odnose se na promet i proizvodnju dijelova od specijalnih čelika vrhunskog kvaliteta, kao što je Hardox, koga odlikuju visoke mehaničke osobine i otpornost na habanje, ali i ostalih proizvoda SSAB grupacije iz Švedske.
„Naša kompanija je od 2012. godine postala jedini certificirani partner najpoznatijeg globalnog brenda Hardox Wearparts i švedske firme SSAB za Bosnu i Hercegovinu. Tako, sada jedini u BiH radimo na inoviranju u području izrade dijelova od Hardoxa za lokalnu ponudu na bh. tržištu. Naša nova usluga je i Hardox pokretna radionica, koja je osmišljena kao brza i efikasna pomoć pri zamjeni i servisiranju mašina i opreme,“, naglasio je Saračević.
Ciljevi kompanije do 2022. godine usmjereni su na jačanje unutrašnjih performansi, kao i veza sa ključnim dobavljačima te širenje portfolia kupaca.
„Postavljeni ciljevi uključuju daljnji rast prodaje i investicije u proširenje tehnoloških mogućnosti. S obzirom na to da smo partner globalnom brandu Hardox, u fokusu će nam biti i jačanje našeg servisa na terenu i osiguranje dodatne vrijednosti za kupce“, dodaje Saračević.
Među ključne prednosti kompanije Saračević, u odnosu na konkurente u BiH, spadaju, prije svega, zaposlenici ove kompanije koji su, kako tvrdi Saračević, u potpunosti posvećeni radnom procesu, kupcima i dobavljačima.
„Da bismo kao kompanija još brže napredovali, neophodno je više stabilnosti u okruženju i efikasniji rad javnih institucija te donošenje raznih povlastica za sve one bh. privrednike koji dodaju novu vrijednost u svojim procesima“, tvrdi Saračević.
U ovoj kompaniji se trude da motivaciju, inspiraciju i energiju za napredak traže u „trci na duge staze“, unoseći u utrku pouzdanost prije brzine.
„Naravno, od primarne važnosti je unositi u biznis elemente inovativnosti, pouzdanosti i etike te izbjegavati nepotrebne rizike“, rekao je Saračević.
zosradio.ba/poslovnenovine.ba