Kada je završio srednju školu, John Cronin je poželio osnovati kompaniju. Danas ima 22 godine i poslije svega godinu dana poslovanja ostvario je zaradu od milion dolara.
Uspjeh nije mali, pogotovo kada se zna da ima Down sindrom. Zajedno s ocem Marcom, vodi kompaniju za trgovinu čarapama.
“Obožavam čarape. Vesele su, šarene i griju stopala. Nosim samo otkačene čarape i baš takve sam želio prodavati”, kaže on.
U decembru 2016. otac i sin osnovali su kompaniju John’s Crazy Socks. Tada su u asortimanu imali 55 različitih čarapa, a sada ih imaju više od 1.200. Zahvaljujući Johnovoj reklami na društvenim mrežama, kupuju ih ljudi ne samo iz Hantingtona, na Long Islandu, gdje se kompanija nalazi, već i iz cijele Amerike.
Sin je lice po kome se kompanija prepoznaje, a otac brine o finansijama, tehničkim stvarima i zaposlenima. John pakuje narudžbe, a uz svaku isporuku priloži pisamce i slatkiš. Ako je kupac iz Hantingtona, Johon mu lično uručuje narudžbu.”To je divan način da dođete u dodir s ljudima”, kaže otac Mark Cronin.
Poseban zamah kompaniji dala je platforma The Mighty, koja na Facebooku objavljuje priče o hendikepiranim osobama. Video o Johnovoj prodavnici čarapa za samo nekoliko sedmica je pregledan 19 miliona puta, a broj narudžbi je s 900 u februaru 2017. porastao na 10.000 u martu 2017. Poslije godinu dana kompanija je imala deset zaposlenih, od kojih je osam hendikepirano.
Kažu da žele da im je cilj da pokažu da, uz odgovarajuću podršku, i ljudi s hendikepom mogu sve postići.
Motivi na čarapama otkrivaju i šta zaokuplja Johnovu pažnju, pa su čarape posvećene autizmu, Down sindromu, raku dojke i paraolimpijcima dio njegovog asortimana.
zosradio.ba/ radiosarajevo.ba