Vispak i Zlatna džezva obilježavaju 46 godina postojanja

/

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko i njen najpoznatiji brend Zlatna džezva sutra će 7. aprila podjelom prigodnih poklona u Sarajevu, Tuzli, Mostaru i Banjoj Luci obilježiti 46 godina postojanja i uspješnog poslovanja. Tim povodom Vispak je brendirao tramvaj i autobuse u kojima će se od 11,00 do 15,00 sati korisnicima javnog prijevoza dijeliti privjesak “Džezvenko”, te Vispakovi proizvodi Tako – Lako juha, Club čokolodica, itd. 

“Vispakovi brendovi stoje na policama 28 zemalja svijeta a naša Zlatna džezva se sve češće proglašava svojevrsnim ambasadorom Bosne i Hercegovine, i simbolom njenog jedinstva u različitosti. Zato smo odlučili da naš jubilej ove godine obilježimo u četiri naša najveća grada na osoben i prepoznatljiv način”, kazala je Nina Bijedić – Mujanović direktorica kompanije Vispak d.d. Visoko.

Kampanja brendiranja vozila javnog prijevoza trajat će pola godine, a obuhvaćeni su brendovi
Zlatna džezva, Goveđa i Kokošija juha.

Vispak je osnovan 7. aprila 1972. godine u Visokom kao sastavni dio Veleprometa, jednog od najvećih tadašnjih trgovačkih lanaca u bivšoj Jugoslaviji. Prvobitni pogoni su bili u Ozrakovićima, nedaleko od sadašnje poslovne zgrade i pogona Vispaka. Bilo je zaposleno 50 radnika, a u novoj zgradi, tj. postojećoj, Vispak je od 1980. godine. Iste godine kada je osnovan počela je proizvodnja Zlatne džezve, najpoznatijeg brenda ove kompanije.

Dvije godine nakon osnivanja kompanije, uslijedilo je pokretanje proizvodnje Vispakove Espresso kafe, a potom i pakovanje čaja na tada najsavremenijim IMA mašinama. Prelaskom pogona u novu zgradu 1980. godine instalirane su nove linije za pakovanje kafe, snack i praškastih proizvoda, te začina i dodataka jelima. Uslijedilo je podizanje brendova kao što su Stampi, Čoko milk, Choco club, Vispak čajevi, kafa Bosnia.

Poseban osvrt zaslužuje i razvoj proizvodnog programa “Bosanske kuhinje” sa Begovom čorbom, Tarhanom i Sarajevskom čorbom. U posljednjih šest godina Vispak je plasirao na tržište nove brandove kao što su Tiru – Liru, Tajna, Laganini praškasti proizvodi, topli napitci Mr&Mrs Vi, Tako – Lako, Goveđa i Kokošija juha, itd., a u planu je razvoj novih.

Vispak danas zapošljava 150 radnika, od kojih 40 sa visokom stručnom spremom, i izvozi u 28 zemalja svijeta na četiri kontinenta. Vispak je vlasnik tri certifikata za sigurnost hrane i upravljanje kvalitetom: ISO 9001:2008, HACCP i HALAL. Kompanija je ušla i u Guinnessovu knjigu rekorda tako što je 2004. godine zajedno ispečena, i sa građanim Mostara, popijena kafa iz najveće džezve na svijetu.

zosradio.ba/http://www.magazinplus.eu

Ukoliko imate vijest a želite to podijeliti s nama pošaljite nam sadržaj putem kontakt forme. Ako imate najavu događaja ili poznajete neku osobu o kojoj biste voljeli da čitate budite slobodni da nas kontaktirate. Osim kontakt forme Vaše materijale možete slati i putem vibera na broj 061/388-818 NAPOMENA: PUTEM OVE FORME SE NE MOŽETE PRIJAVLJIVATI NA OGLASE ZA POSAO. MOLIMO VAS DA KORISTITE MAIL ADRESE NAVEDENE U OGLASIMA.


Povezani postovi

Za manje od mjesec dana u BiH propalo 105 preduzeća

U BiH je u prethodnih nešto manje od mjesec...

Prijavite se na biznis takmičenje – predstavite svoju kompaniju

Brčko distrikt, 25. jula 2024. – LRC Business Intelligence...

Međunarodni aerodrom Sarajevo slavi 55 godina postojanja

Međunarodni aerodrom Sarajevo s ponosom najavljuje sedmicu aktivnosti povodom...