Skupštinski
poslanik, mr. Ramo Isak, na Skupštini Zeničko-dobojskog kantona postavio je
poslaničko pitanje zašto se na gradilištima u tunelima Vranduk I i Vranduk II
ne angažuje veći broj radnika, kako bi se radovi intenzivirali i skratili
rokovi rekonstrukcije tunela?
Svjedoci
smo svakodnevnih saobraćajnih zastoja, gužvi, pa i povremenog sobraćajnog kolapsa
na ulazima i izlazima u tunele Vranduk I i Vranduk II kod Zenice. Uz pojave da
na izvođenju radova ponekad radi svega po nekoliko radnika, te uz poslovičnu
saobraćajnu nekulturu vozača i povremeno nesnalaženje ovlaštenih službenih lica
pri (ne)regulisanju saobraćaja, sve ovo otežava i usporava saobraćaj i daje
veoma ružnu sliku o našem kantonu.
Imajući
u vidu da je put M-17 ključna kantonalna, ali i državna saobraćajnica, koja ima
i međunarodni značaj, neophodno je da se radovi maksimalno intenziviraju. Jedna
od pretpostavki za povećanje efikasnosti radova na tunelima je i veće
kvantitativno i kvalitativno angažiranje radnika i neophodne mehanizacije, te
veće prisustvo policije na regulisanju saobraćaja u cilju ostvarivanja
sigurnosti protoka vozila.
ZOSRADIO.BA/Kantonalni odbor A-SDA