Centar za obrazovanje odraslih EDUKA BH
Tešanj može se pohvaliti jer je u maju 2019. godine “jednostavno
prvi” ovakav Centar u BiH te je dobila certifikat za uspostavljeni Sistem
upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015.
Provedbom vanjskog,
certifikacijskog audita, završen je projekt implementacije Sistema upravljanja
kvalitetom i odobrena je certifikacija prema normi ISO 9001:2015.
Implementacija i kvalitetno upravljanje sistema kvalitete u obrazovanju dokaz
je savremene tržišne orijentacije EDUKA-e prema korisnicima usluga te njihovim
zahtjevima i prepoznatim očekivanjima, kao i opredjeljenje Uprave EDUKA-e
koncepciji kvaliteta, kao strateškoj smjernici daljnjeg razvoja.
Sticanjem ISO certifikata, EDUKA BH je potvrdila svoja nastojanja za jačanjem
prepoznatljive pozicije u savremenom europskom prostoru obrazovanja.
Tokom audita predstavnici akreditirane
certifikacijske kuće ICS pregledali su dokumentaciju, razgovarali s upravom
EDUKA BH, voditeljom projekta Muamerom Planjac, prof., koordinatorom kvaliteta obrazovanja i odbora
Vesnom Seljubac, prof., nakon čega su izvijestili kako, temeljem rezultata
provedenog audita i dokazanoga stepena razvoja i zrelosti, će predložiti
odobravanje certifikata prema normi ISO 9001:2015.
Ovim sistemom upravljanja
kvalitetom obuhvaćeni su svi poslovni procesi u obavljanju registriranih
djelatnosti Centra, kao i svi poslovni procesi u funkciji podrške obavljanju obrazovnih
djelatnosti, a doprinos postignuću ciljeva utvrđene politike kvaliteta trajna
je obaveza svih njegovih zaposlenika i vanjskih saradnika. Ovim certifikatom se
potvrđuje da se Sistem upravljanja primjenjuje u skladu s gore navedenom
normom za odgoj i srednje obrazovanje, osposobljavanje i usavršavanje te za
djelatnost obrazovanja odraslih osoba.
S tim u vezi napominjemo da ovaj
međunarodni standard specificira zahtjeve za Sistem upravljanja kvalitetom
Centra koji je dokazao svoju sposobnost da konzistentno isporučuje obrazovne
usluge koje zadovoljavaju zahtjeve korisnika i primjenljive zakonske i
regulatorne zahtjeve, te ima za cilj da poveća zadovoljstvo korisnika
efektivnom primjenom sistema, uključujući procese za poboljšavanje sistema i za
obezbjeđenje usaglašenosti sa zahtjevima korisnika i primjenljivih zakonskih i
regulatornih zahtjeva, istakao je doc.dr. Bajruzin Planjac, direktor ove
obrazovne ustanove.
zosradio.ba