“Protekle noći smo radili od ponoći do šest ujutro na betoniranju prve kampade. Svi smo bili angažovani, od nadzornika do izvođača radova i nadzornih organa. Sve je prošlo dobro i sada nam treba minimalno 12-15 sati da beton odleži u oplati kako bismo mogli nastaviti dalje. Nakon nekoliko dana, dok vidimo tok betoniranja, znat ćemo i koliko će nam vremena biti potrebno da završimo cijeli tunel”, kaže Bišćević.
Dodao je da bi se izvođač radova u narednim danima trebao više angažovati na radu u noćnim satima te da se uskoro očekuje izmjena saobraćaja za vozila. Nadležno ministarstvo treba donijeti naredbu kojom će vozila iznad 7,5 tona koristiti magistralni put M-17, a sva druga vozila alternativni put čiji se završetak obnove očekuje uskoro.
“Saobraćaj će se kroz tunel odvijati u već ustaljenom sistemu i u noćnim satima dok se bude radilo. Trenutno čekamo odobrenje ministarstva prometa kako bi sva vozila ispod 7,5 tona koristila obilaznicu, a iznad 7,5 tona samo magistralni put M-17 i prolazak kroz tunel”, dodao je Bišćević.
Uporedo s betoniranjem, nekoliko metara prije kampade postavlja se i hidroizolacija na zidovima tunela. Na magistralnom putu M-17 saobraćaj se još uvijek odvija jednom trakom naizmjenično, a prolazak kroz tunel traje blizu devet minuta, ovisno o broju teretnih vozila koja prolaze ispod oplate i skele na kojoj se nalaze radnici.