KOMPANIJA NOBEL IZ MOSTARA PROSLAVLJA 21. ROĐENDAN: Zapadnjačka punoljetnost obilježena poslovnim inovacijama

/

U BiH je u novije vrijeme nastajalo, ali i velikom brzinom
nestajalo jako puno kompanija. Malo je onih koji su uspijevali konstantno uspješno
poslovati na jednom od najizazovnijih i najnesigurnijih tržišta Europe. Među
njima je mostarska kompanija Nobel Corporation.

 

Ono što je prije više od dvije decenije godina izgledalo kao
nemoguće, danas je izraslo u priču o uspjehu kompanije koja je u nekoliko
navrata proglašena za najbolju kompaniju u BiH, u različitim oblastima.

Opisati put bilo koje kompanije kroz dvije decenije nije
jednostavno, a osobito kompanije kao što je Nobel.

 

Nobel je ovlašteni partner vodećih svjetskih proizvođača u
oblasti filtriranja, tretiranja i uštede vode s kojima je tržišni lider u BiH.
U oblasti električnog grijanja Nobel je regionalni lider, i duže od 20 godina
ima samo jednog, strateškog partnera, Atlantic iz Francuske.

Kada je riječ konvektor bila potpuna nepoznanica,
a grijanje na struju izgledalo kao luksuz Nobel je na tržište ušao sa
konvektorima Atlantic. Atlantic je najveći svjetski proizvođač električnog
grijanja i zasigurno nije bila mala stvar dovesti njihove proizvode u BiH i
nastaviti surađivati s njima više od 20 godina. Nobel je dobio priznanje kao
najznačajniji regionalni partner Atlantica, kompanije koja proizvode iz 27
tvornica distribuira u skoro sve države svijeta. Posljednjih nekoliko godina
zaredom Atlantic je  najbolji poslodavac u Francuskoj.

Kada je svijest o zdravlju, ekologiji, važnosti čiste i
zdrave vode bila misaona imenica Nobel je počeo sa edukacijom tržišta, i
usporedo na tržište plasirao filtere za vodu za kućnu upotrebu, a kasnije i za
sve oblasti industrije, ugostiteljstva, medicine… . Danas u oblasti pripreme i
filtriranja vode ne postoji ozbiljna institucija kao ni grana industrija u
kojoj Nobel nije prisutan.

Posljednjih šest godina Nobel je prepoznat na tržištu BiH
kao prva kompanija koja se počela baviti uštedom vode, energije i smanjenjem
štetne emisije CO2, sa vlastitim brendom Ecofriend. Do sada su mnogi hoteli,
kampovi , studentski i domovi za starija lica uštedili milijune kubnih metara
vode i kilovata energije.

 

U vrijeme kada mediji najviše klikova prikupljaju na temelju
vijesti o politici i crnoj kronici, kada se činilo da je sve u BiH negativno,
Nobel pokreće poslovni portal www.manager.ba .
Portal na kojem se piše samo o ekonomiji, pozitivnim stvarima, i na kojem su
zabranjene loše vijesti i vijesti o politici. Jedini je portal u regiji koji
omogućava korištenje medijskog prostora bez naknade za sve pozitivne priče,
tvrtke i projekte. Okuplja menadžere i tvrtke iz BiH s ciljem međusobnog
povezivanja i razmjene iskustava. Trenutno je aktivan projekat podrške HoReCa
sektoru. https://manager.ba/vijesti/projekt-vrijedan-100000-km-kao-podr%C5%A1ka-horeca-sektoru

U sklopu rubrike Klub menadžera do sada je
objavljeno preko 200 autorskih intervjua s vlasnicima, direktorima i 
stručnjacima iz mnogih oblasti koji BiH čine boljim mjestom za život.

 

Nobel je na tržištu prisutan s 4 prodajna programa: Atlantic konvektori i
radijatori
Atlantic
bojleri
Nobel
sistemi za filtriranje vode
 i Ecofriend
sistemi za uštedu vode i energije
.

Ukratko, za svaki program postoji duboka poveznica sa
ekologijom i smanjenjem potrošnje resursa. Atlantic konvektori ne isušuju zrak,
posjeduju ekološke pasoše i potrošnju energije manju i do 45%, Atlantic bojleri
posjeduju Steatite tehnologiju koja spriječava sakupljanje kamenca na grijaču.
Nobel filteri služe za zaštitu zdravlja, instalacija, aparata koji su u dodiru
sa vodom, uz velike novčane uštede. Ecofriend štedni ventili štede vodu,
energiju i smanjuju štetnu emisiju CO2.

Kompanija kroz sve ove godine educiraju tržište, a u
slučaju problema nudi Vrhunska rješenja za ugodan život. Takvo
rješenje podrazumijeva prije svega savjet, stvarno i dugotrajno rješenje
problema financijski dostupno tržištu BiH, brzu isporuku, uslugu servisa i
postprodajnu uslugu. I sve to sa uspjehom se održava duže od 20 godina.

Kako je Nobel organiziran?

Nobel čini više odjela. Ono što Vi najčešće vidite su
djelatnici iz prodaje, marketinga i servisa, koji su stvarni ambasadori
kompanije. U pozadini djeluju odjel logistike, financija, administracije i
menadžment, koji čine profesionalci iz oblasti financija, prava, ljudskih
resursa, marketinga.

Važnosti marketinga svjedoče milijunske posjete na
službenoj web stranici kompanije.
U skoro vrijeme korisnicima će na raspolaganju biti redizajnirani web shop na
kojem rade vrhunski profesionalci sa marker.hr.

Djelatnici servisa su obučeni za ugradnju i održavanje svih
Nobelovih prodajnih programa. Nobel servis pokriva preko 80 gradova i općina
BiH, direktno iz Mostara. To je prvi servis koji korisnike obavještava o
servisnim intervalima još od samih početaka 1999. godine.

 

Nobel je poželjan partner za investitore i veleprodajnu
mrežu. Dugogodišnji je dobavljač za najznačajnije privredne subjekte u BiH, a
prodajna mreža je raspoređena putem distributera kroz više desetina prodajnih
mjesta.

Najvažnije aktivnosti kompanije

Podsjećamo na najznačajnije:

Kroz dvije decenije nebrojeno mnogo puta, organizacijom ili
prisustvima na stručnim i direktnim prezentacijama, seminarima, okruglim
stolovima, edukativnim akcijama, suradnjom sa zavodima za zdravstvo, školama,
bolnicama i medijima doprinijeli su podizanju opće ekološke svijesti na
viši nivo.

U okviru  projekta „Nagradite sebe“ Nobel je na tržištu
ugradio značajan broj kućnih sistema za filtriranje vode, a cilj akcije je bio
omasovljenje tržišta i podizanje ekološke svijesti. Projekt je proveden 2008. –
2011. i  bio je jedinstven u Europi jer su se sistemi  ugrađivali bez
plaćanja.

Nobel je bio glavni pokrovitelj sveučilišnog
udžbenika/knjige „Uvod u okolišno održivi razvoj“ koju je izdalo
mostarsko sveučilište, a napisali su je eminentni domaći stručnjaci iz ove
oblasti.

 

Nobel je često prisutan na značajnijim specijaliziranim
sajmovima i događajima iz oblasti zaštite vode i okoliša.

Već osam godina traje uspješna suradnja sa francuskom
ambasadom u BiH
.

Daleke 2004. Nobel počinje sa projektom besplatne dostave
konvektora na kućnu adresu, kao prva kompanija uopće  za bilo koji
proizvod u BiH. Dugo godina nakon toga kupcima nije bilo shvatljivo da će
dobiti Atlantic konvektor na kućnu adresu za 24 h i tek tada ga platiti. Nobel
je doslovce stvarao tržište brzih pošta u BiH, što mogu potvrditi nekadašnji i
sadašnji partneri kao Intereuropa, City Express, Euroexpres ( s kojim suradnja
traje i danas), 24 VIP, HP Mostar, Express One.

Od poslovnih inovacija prije 16 godina može se spomenuti i
zahtjev tadašnjoj komercijalnoj banci kada kompanija postavlja zahtjev za
potrošački kredit sa 0% kamate, što je tada bio presedan na tržištu. Tadašnje
kamate su bile od 12-16 %. Stvarnu kamatu za svoje kupce snosio je Nobel.

Vrijedi spomenuti projekte sa Zavodom za javno zdravstvo sa
ciljem edukacija u vrtićima i školama o značaju zaštite okoliša i očuvanja
vodenih resursa.

Nobel je bio partner SFF kao organizator projekta
Otvorenog kina Mostar.

Na poziv partnera iz Svjetske banke i Švicarske ambasade
Nobel organizira seminar o značaju korporativnog upravljanja za najznačajnije
hercegovačke poduzetnike.

Nobelov štand na brojnim sajmovima u BiH je redovito među
najposjećenijim od kupaca, brojnih partnera i prijatelja.

Vrijedi istaknuti suradnju sa najboljom privatnom
visokoškolskom institucijom u regiji koja je među 5% najboljih svjetskih škola
ZŠEM Zagreb, Ekonomskim fakultetom u Mostaru, najznačajnijom izdavačkom kućom
za poslovnu literaturu Naklada MATE, Asocijacijom poduzetnika Hercegovine u
kojoj je Nobel jedan od prvih članica i osnivača, kao i odličnim odnosima sa
udruženjima poslodavaca Tešnja, Zenice, Gračanice… .

U okviru grupacije djeluju poslovni portal Manager.ba,
marketinška agencija Connect, smještajni kapaciteti Five Rivers kao i
sestrinska firma Ecofriend
HR
.

Nagrade:

  • Nobelovi napori ne ostaju neprimjećeni od strane
    specijaliziranih i strukovnih udruženja:
  • Najbolja kompanija u BiH 2008., Banja Luka
  • Najbolji menadžer BiH 2008., Banja Luka
  • Srebrna libela – druga nagrada Sajma Građevine 2012.
  • Zlatna libela – prva nagrada sajma građevine u Banja Luci
    2016.
  • 11. mjesto na listi najuspješnijih malih
    kompanija 2010., Sarajevo
  • Nagrada za promociju poduzetništva u Južnoj Europi, za
    portal www. manager.ba, 2016. Dubrovnik
  • Dugogodišnji zvanični partner Francuske
    ambasade, 2012.-2020.
  • Najbolja kompanija u zaštiti vode i okoliša 2016.
  • Najbolja kompanija BiH u oblasti filtriranja vode 2016.,
    Banja Luka
  • Najbolja kompanija u oblasti električnog grijanja 2016.
  • Najbolji menadžer prodaje 2016., Banja Luka
  • Nagrada Bonitetna zvijezda za bonitetno pouzdanu
    kompaniju 2016./2017., Sarajevo
  • Najznačajniji regionalni partner Atlantic-a, globalne
    kompanije koja izvozi u 110 zemalja svijeta – Pariz 2018.
  • EKO BIZNIS partner regije za 2019. godinu

Ukoliko želite posjetiti Nobel, a niste iz bilo kojeg
razloga u mogućnosti, posjetite Nobel kroz jedinstvenu 3D šetnju OVDJE, a preporučujemo da
gledate na velikom ekranu.

Ovom prilikom iz Nobela se zahvaljuju svim korisnicima
njihovih proizvoda, kupcima, dobavljačima, distributerima, partnerima i
prijateljima, a osobito djelatnicima, menadžementu i njihovim obiteljima koji
su svi na svoj način doprinijeli 21. rođendanu. 

Sve ovo ne bi bilo moguće bez pomoći najvećeg coucha na
svijetu, čije su poruke i nakon 2.000 godina nepromijenjene.

„Učini drugom ono što želiš da drugi tebi učine“ i „ Ne
učini drugom ono što ne želiš da tebi drugi učine“.

Nobel je bio organizator i učesnik mnogih akcija i projekata
čiji je cilj pomoći drugima, kojima je iz bilo kojeg razloga uskraćena
mogućnost da rade, zarađuju ili žive normalan život. Neke od tih akcija su
trajnog karaktera i provode se prema onima koji trebaju pomoć, bez nacionalnog
ili geografskog predznaka. 

Sve nabrojano je ostvareno bez bilo čije pomoći, isključivo
vlastitim sredstvima, znanjem i nesebičnim angažmanom djelatnika i menadžmenta
Nobela.

Sve navedeno nije lako ni napisati, a kamoli organizirati i
sprovesti u djelo.

Što onda očekivati u budućnosti od Nobela? Pravi, pravcati
Tornado. O tome uskoro… 

 zosradio.ba/manager.ba

spot_img

Povezani postovi

Zvijezde pouzdanosti zasijale na gala svečanosti projekta “Pouzdanost”

Juče je u organizaciji bonitetne kompanije LRC d.o.o. održana...

Smještajni kapaciteti na planinama u BiH skoro popunjeni

Iako do početka zimske skijaške sezone na bh. planinama...

Intervju: Larisa Sara Baltić, PR manager hotela Borovi

Larisa Sara Baltić karijeru iz oblasti komunikacija, marketinga i...

Tešanjska kompanija vlasnik velike domaće prehrambene industrije

Velika domaća prehrambena industrija Vispak iz Visokog od jučer...