Radi se o 11 kilometara Zeničke obilaznice koja će povezivati izlaze/ulaze Zenica jug – Zenica sjever, a zbog konfiguracije terena radi se o najzahtjevnijem projektu dionice na Koridoru 5C koji prolazi kroz Bosnu i Hercegovinu.
Iako su proteklih mjeseci postojali određeni problemi u pogledu osiguravanja terena i materijala koji se nalazi iznad puta, svi su otklonjeni te više stotina radnika kontinuirano radi na izgradnji ove dionice.
Predstavnik JP Autoceste FBiH Reuf Kadrić je pojasnio da su postojali određeni veći problemi, ali da su sanirani te da se nastavlja bez većih poteškoća raditi na izgradnji Zeničke obilaznice.
“Na sektoru dva smo imali ispadanje materijala iz kosine i to je sanirano, a u sektoru jedan je došlo do greške izvođača radova koji je naslonio gredu na zemljeni materijal. Materijal nije mogao držati težinu te grede te se obrušilo. Radi se o završnoj kosini roštilja što se trebalo samo zbog estetike završiti s kosom gredom, ali ono što je najbitnije teren je stabilan, sigurnost autoputa nije ugrožena i mi idemo dalje s radovima”, kazao je Kadrić.
Osim izgradnje autoputa radnici su angažovani i na sanaciji postojećih lokalnih cesta koje su koristili te izgradnje novih cesta koje zbog izgradnje trase više neće moći biti u upotrebi.
Rok za završetak svih radova na dionici Zeničke obilaznice je 18. novembar od kada će do 25. novembra svakodnevno biti vršen inspekcijski nadzor i kontrola završenih radova kako bi novih 11 kilometara autoputa bilo pušteno u funkciju.
Iako su proteklih mjeseci postojali određeni problemi u pogledu osiguravanja terena i materijala koji se nalazi iznad puta, svi su otklonjeni te više stotina radnika kontinuirano radi na izgradnji ove dionice.
Predstavnik JP Autoceste FBiH Reuf Kadrić je pojasnio da su postojali određeni veći problemi, ali da su sanirani te da se nastavlja bez većih poteškoća raditi na izgradnji Zeničke obilaznice.
“Na sektoru dva smo imali ispadanje materijala iz kosine i to je sanirano, a u sektoru jedan je došlo do greške izvođača radova koji je naslonio gredu na zemljeni materijal. Materijal nije mogao držati težinu te grede te se obrušilo. Radi se o završnoj kosini roštilja što se trebalo samo zbog estetike završiti s kosom gredom, ali ono što je najbitnije teren je stabilan, sigurnost autoputa nije ugrožena i mi idemo dalje s radovima”, kazao je Kadrić.
Osim izgradnje autoputa radnici su angažovani i na sanaciji postojećih lokalnih cesta koje su koristili te izgradnje novih cesta koje zbog izgradnje trase više neće moći biti u upotrebi.
Rok za završetak svih radova na dionici Zeničke obilaznice je 18. novembar od kada će do 25. novembra svakodnevno biti vršen inspekcijski nadzor i kontrola završenih radova kako bi novih 11 kilometara autoputa bilo pušteno u funkciju.
klix.ba/zosradio.ba