Vlada Španije najavila je da će od sljedeće godine zabraniti
reklamiranje slatkih prehrambenih proizvoda namijenjenih osobama mlađim od 16
godina, javlja Anadolu Agency (AA).
Ministar potrošnje Alberto Garzon rekao je da će od 2022.
godine biti zabranjeno reklamiranje prehrambenih proizvoda poput keksa,
sladoleda, slatkih ili visokokaloričnih pića namijenjenih djeci mlađoj od 16
godina i to na internetu, u kino salama, na radiju i televiziji.
Garzon je kazao da su završene neophodne konsultacije sa
Svjetskom zdravstvenom organizacijom (SZO) i Nacionalnom komisijom za tržišta i
konkurenciju.
“Stopa prekomjerne težine kod djece u Španiji je 23,3 posto,
a gojaznosti 17,3 posto. Za djecu od šest do devet godina ovi podaci u zbiru
premašuju 40 posto. Ovo su alarmantne brojke“, upozorio je Garzon.
U naučnoj studiji objavljenoj u Španiji u septembru ove
godine navedeno je da devet od deset televizijskih reklama za djecu krši
pravila zdrave prehrane.
zosradio.ba/072info.com