Do 2023. dionice Instagrama mogle bi porasti na 61 posto
kako Facebook opada u popularnosti. Očekuje se da će ove godine Instagram
nadmašiti Facebook i činiti 52 posto od 50 milijardi dolara prihoda matične
kompanije Metapo pitanju reklama, a taj pomak će nastaviti da raste u narednim
godinama dok se gigant društvenih medija bori da zadrži i namami mlađe
korisnike.
Podstaknut većim brojem e-trgovine i video oglasa, prihod od
reklama na Instagramu dostići će više od 26 milijardi dolara u SAD-u, što
predstavlja porast od 40 posto u odnosu na 2020.Do 2023. godine, neto prihod
kompanije od reklama mogao bi se dodatno nagnuti prema Instagramu.
Instagram čini 61 posto prihoda od reklama za kompaniju Meta
i Facebook zauzima samo 39 posto, prema procjenama eMarketera, prenosi The
Wrap. Facebook je kupio Instagram 2012. za milijardu dolara, a aplikacija je
rasla bržom stopom od Facebooka.
U SAD-u se očekuje da će Facebook imati stalan rast
korisnika od oko jedan posto, dok se očekuje da će Instagram rasti oko četiri
posto, navodi Insider Intelligence. Baza korisnika Facebooka uglavnom stagnira
na 2,9 miliona mjesečno aktivnih korisnika i 1,9 miliona aktivnih korisnika
dnevno.
zosradio.ba/avaz.ba