Facebook planira veliki redizajn kako bi se takmičio s TikTokom

/

Mark Zuckerberg i drugi zvaničnici kompanije Meta jasno pokazuju da je takmičenje s platformom TikTok njihov prioritet, a sada je poznato više detalja o načinu na koji to namjeravaju činiti.

Društvena mreža Facebook radi na velikom redizajnu glavnog feeda koji bi značajno naglašavao preporučeni sadržaj stranica, kreatora i ljudi koje korisnik ne prati.

Prema riječima prvog čovjeka zaduženog za aplikaciju Facebook u kompaniji Meta, Toma Alisona, cilj je prebacivanje Facebooka u “Discovery Engine”. koji bi se u velikoj mjeri oslanjao na preporuke, nešto slično For You feedu na TikToku. Preporuke bi uglavnom dolazile od “nepovezanog” sadržaja uključujući Reels, a korisnici bi vidjeli manje objava prijatelja i članova porodice u svojim feedovima. Plan podrazumijeva i povratak inboxa Messengera u aplikaciju Facebooka kako bi se korisnici ohrabrili da dijele više sadržaja iz navedenog “Discovery Enginea”.

Koliko će kompaniji Meta biti potrebno vremena da implementira ove promjene, zasad nije poznato. Međutim, neke slične promjene se već događaju na Instagramu. Ovo nije prvi put da su zvaničnici Mete nagovijestili velike promjene aplikacije Facebook niti smo prvi put čuli za nadolazeći zaokret sa društvene mreže na “Discovery Engine”.

Zuckerberg je u aprilu rekao da je kompanija usred “velike promjene” koja će promijeniti dinamiku feedova kako bi se naglasile preporuke vođene umjetnom inteligencijom u odnosu na društvene grafove korisnika.

Alisonove riječi jasno pokazuju koliko su novi prioriteti važni za kompaniju koja očajnički pokušava da sustigne TikTok.

Međutim, prelazak na više preporuka bi mogao biti problematičan za kompaniju. Trenutni algoritmi preporuka su kritikovani zbog iskorištavanja podjela i promovisanja dezinformacija. Alison je za The Verge izjavio da će postojati strožija pravila za preporučeni sadržaj, ali je kompanija često imala problema da provodi vlastita pravila. On je kazao da kompanija mijenja način na koji gleda na svoju obavezu da smanji “negativna iskustva”.

“Smanjenje negativnih iskustava više nije prioritet proizvoda jer je prikladnije povezano s kulturom proizvoda koju pokušavamo izgraditi kroz naš pristup da budemo pouzdani, usmjereni na ljude i ujedinjeni. Naš fokus je da ovo radimo holistički u svim našim proizvodima kao stalni dio naše kulture, nasuprot kratkoročnom prioritetu”, završio je Alison, piše Klix.ba

 

Ukoliko imate vijest a želite to podijeliti s nama pošaljite nam sadržaj putem kontakt forme. Ako imate najavu događaja ili poznajete neku osobu o kojoj biste voljeli da čitate budite slobodni da nas kontaktirate. Osim kontakt forme Vaše materijale možete slati i putem vibera na broj 061/388-818 NAPOMENA: PUTEM OVE FORME SE NE MOŽETE PRIJAVLJIVATI NA OGLASE ZA POSAO. MOLIMO VAS DA KORISTITE MAIL ADRESE NAVEDENE U OGLASIMA.


Povezani postovi

Serviser upozorava kada klima uređaj može da se zapali

Tokom tropskih dana klima uređaji rade punom parom. U...

Super savjeti koji će vam pomoći da smršate kod kuće

Gubitak težine je stvar koja sada počinje da brine...

SAVJETI APOTEKARA Lijekove čuvajte na temperaturi ispod 25 stepeni

Neodgovarajuće čuvanje lijekova, usljed nedovoljnog stepena zdravstvene edukacije, predstavlja...

INZ: Prijete nam sunčanica i toplotni udar, koje su razlike, kako ih prevenirati

Iako tokom cijele sedmice bilježimo visoke temperature, meteorolozi su...