Meta je još ranije najavila veliku promjenu na Facebooku oko načina na koji se prikazuje sadržaj na ovoj mreži, a dio korisnika od ove sedmice dobio je pristup tom “novom Fejsu”.
Cilj promjene jest, umjesto dosadašnjeg fokusa na komunikaciju između prijatelja i rodbine, korisnicima prikazati što više zabavnog sadržaja, kao i sadržaja osoba i stranice koje ne prate, a sve kako bi privukli što više korisnika i povećali njihovu aktivnost na ovoj mreži.
Razlog zašto su se Zuckerberg i njegov tim odlučili na taj potez jest – TikTok, društvena mreža fokusirana na kratke videozapise koja je u kratko vrijeme zaprijetila Facebooku i uzela mu dobar dio korisnika, pogotovo mlađih.
Kada promjena postane dostupna korisnicima, na glavnom ekranu Facebooka odnosno početnoj stranici bit će dostupan sadržaj koji je Zuckerberg nazvao discovery engine i namijenjen je, kako i ime kaže, otkrivanju novog i zabavnog sadržaja koji je baziran na personaliziranim preporukama za koje je zaslužna umjetna inteligencija. Također, tu će se nalaziti i dvije opcije koje je Facebook ranije kopirao od konkurencije – stories i Instagram Reels.
Pored Home taba, korisnicima će biti dostupni i drugi tabovi – na jednom će se prikazivati sadržaj prijatelja i sadržaj koji se objavljuje unutar grupa i stranica koje korisnici prate, a moguće je napraviti i tab s favoritima gdje će se prikazivati samo sadržaj osoba i stranica koji su korisnicima najzanimljiviji.
Tabovi poput Facebook Watch i grupa ostat će isti kao i do sada.
Podsjetimo, Meta je prošle sedmice najavila još jedan veliki novitet na Facebooku – korisnicima će dopustiti da pod istim računom imaju čak pet profila za koje neće morati koristiti prave podatke, a to je do sada bilo zabranjeno, piše Zimo.hr.
Ove promjene na Facebooku već su se počele pojavljivati dijelu korisnika, a očekuje se kako će svim korisnicima postati dostupne tokom naredne sedmice.