Povećan broj žalbi potrošača u BiH: Ne žale se na poskupljenja, ali im smeta kvaliteta obuće

/

Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u prvih devet mjeseci ove godine zaprimila je 851 žalbu potrošača, što je za nešto više od 10 posto žalbi u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Građani su se, kao i prethodnih godina, najviše žalili na usluge od općeg ekonomskog interesa (isporuka el. energije, grijanje, odvoz smeća, isporuka vode, telekomunikacije).

Zabilježene su i komercijalne žalbe (reklamacije na kvalitetu proizvoda, garantne rokove), dok se manji dio žalbi odnosio na turističko-prijevozni sektor i financijski sektor, potvrđeno je Feni iz spomenute institucije.

“Kao i prethodne godine, Institucija je poprilično iznenađena da se manje od 1 posto ukupnih žalbi odnosi na poskupljenja, i to uglavnom žalbe se odnose na komentare potrošača o različitim cijenama u različitim dućanima”, kažu iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH pa nadodaju da masovnijeg priliva žalbi potrošača o galopirajućem rastu cijena nije bilo.

Na pitanje jesu li se građani žalili i na kvalitetu pojedine robe, posebno voća i povrća, iz Institucije odgovaraju da su zaprimili značajan broj žalbi i na kvalitetu pojedine robe, no u 99 posto predmeta to se odnosilo na kupljenu obuću.

Također, upitani žale li se građani i da su nekad jedne cijene na policama, a druge na blagajnama, kao i na akcijske cijene, koje to ponekada i nisu, iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH ističu kako se slično, kao i na poskupljenja, manje od 1 posto ukupnih žalbi potrošača odnosilo na ovakve slučajeve. Povećan broj žalbi vezanih za online trgovinu U protekle tri godine Institucija bilježi i povećanje broja žalbi vezanih za online trgovinu.

“Ono što je cijelo vrijeme evidentno kod ovih žalbi jeste da se u najvećoj mjeri odnose ne na žalbe na regularne trgovine i zakonski prijavljene, već na online kupnju proizvoda od neovlaštenih prodavača (ili fizičkih osoba, ili prevaranata) putem socijalnih mreža. Ovakve vrste žalbi proizlaze potrošačka prava i potrošača upućujemo u lokalne (županijske ili entitetske) MUP-ove, budući da se radi o kaznenim dijelima prevare i otuđenja”, napominju iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH, piše Klix. 

Ukoliko imate vijest a želite to podijeliti s nama pošaljite nam sadržaj putem kontakt forme. Ako imate najavu događaja ili poznajete neku osobu o kojoj biste voljeli da čitate budite slobodni da nas kontaktirate. Osim kontakt forme Vaše materijale možete slati i putem vibera na broj 061/388-818 NAPOMENA: PUTEM OVE FORME SE NE MOŽETE PRIJAVLJIVATI NA OGLASE ZA POSAO. MOLIMO VAS DA KORISTITE MAIL ADRESE NAVEDENE U OGLASIMA.


Povezani postovi

Vlada Federacije BiH dodjeljuje 2,3 miliona litara dizela poljoprivrednicima

Federalno ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva saopćilo je da...

Most je davno gotov: Kada će konačno biti završen granični prijelaz u Gradišci

Zbog velikih gužvi na Graničnom prijelazu Gradiška, i građani...

Snažan zemljotres pogodio BiH, još nema podataka o jačini

Snažan zemljotres pogodio je Bosnu i Hercegovinu, a prema...

Još danas hladnije, od sutra lagani rast temperatura

U Bosni pretežno oblačno vrijeme većinom sa slabom kišom....