Dodjelom No Limit nagrada zatvorena druga Woman.Comm konferencija – Saopštenje za medije

/

Spuštena je zavjesa na drugu Woman.Comm konferenciju, koja je posljednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz svijeta komunikacija, rekordan broj posjetilaca, mnogo dobre energije i zabave. Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kapmanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer bendingu i budućnosti u svijetu umjetne intelegincije i Metaversea.

„Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašio je sva moja očekivanja, više od 400 posjetilaca imalo je priliku da sluša vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo sa posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspirisanja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.

Priče o tome koliko migranti mogu doprinijeti društvu i kako možemo raditi kada sarađujemo na human način uz kreativnost, inkluziju i raznolikost, te kako je išao put do ukidanja PDV-a na doniranu hranu bile su odličan uvod u panel „Zašto i kako komoniciramo? Da li cilj opravdava sredstvo?“. Jedan od panelista bio je i glumac Goran Bogdan koji smatra da iako postoje mnogi dobri projekti, kampanje komunikacija je generalno na jako lošem nivou.

„Ljudi danas komuniciraju svkako, disperzivno, sa puno buke, puno šuma gubi se sadržaj, srž i istinitost komunikacije! Ja nisam meritoran da kažem ko i šta je kriv za to, nije stvar okrivljivanja, u toj nekoj buci u puno informacija svi uzimaju za pravo da popuju da budu meritorni, nema se stručnosti, nema se autoriteta, izgubila se ta kičma, moralna vertikala“, upozorio je Bogdan.

Budućnost komunikacijske industrije

Priča se nasatavila u smjeru novih izazova koje nam donosi napredak tehnologije i pojava umjetne inteligencije. Istaknuto je da oprezni moramo biti već kod izbora aplikacija koje instaliramo na telefon i na taj način odobravamo pristup ličnim podacima, no isto moramo biti svjesni da sve ima dvije strane medalje.

„AI je realna stvar koja nam se dogadja, koja može da podstakne ljude da maštaju, ona može da doprinese poboljšanju poslovanja, ne trebamo je se bojati! Mi živimo u 21 vijeku i ne treba da se durimo nego da prihvatimo budućnost“, podcrtao je Arsenije Kranjski, kreativni direktor u agenciji Why Not.

Budućnost kominikacije leži u novim generacijama, koje donose i nova pravila. Njihovi kanali za informisanje i komuniciranje su društvene mreže, oni žele više od reklame, nije im interesantno samo da vide proizvod, žele iskustvo o kojem mogu pričati. Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatske podružnice tvrtke Httpool by Aleph istakla je da već sada živimo u proširenoj stvarnosti.

„Pojavom Interneta 2.0. i društvenih mreža otvorila su se vrata dvosmjernoj komunikaciji, dok u  Web 3.0. je budućnost  oglašavanja u Metaverseu gdje će korisnici biti potpuno uronjeni u brand kroz tzv. story/brand living te će komunikacija s njima biti kreativnija i složenija. Živjet ćemo u tzv. extended realityju, gdje će stvarni i virtualni svijet biti povezani, a tehnologije kao AR, VR i AI postati naša svakodnevica“, poručila je Ivanka.

Konferencijski dio događaja završen je pričom o employer brandingu gdje poručeno da on uvijek kreće iznutra, prvi korak je da pitamo zaposlenike koji rade kod klijenta kako im je. Iz tih fokus grupa, razgovora i istraživanja se dobija ona srž koja je iskrena, autentična i povezujuća, a uspjeh kompanije je zagarantovan.

Via Media pobjednik No Limit BiH Advertising Festivala

Finale konferencije bilo je rezervisano za veliki povratak No limit BiH Advertising Festivala na kojem su dodijeljena priznanja za najbolje kreativne ideje u oglašavanju i odnosima s javnostima u Bosni i Hercegovini za prošlu godinu. U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača. Predsjednica Žirija je bila Brankica Janković, vlasnica i direktorica agencije Aquarius, a članovi su bili stručnjaci iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

Agencija  Via Media za rad „U Bingu sam“, klijenta Bingo Group, nakon ukupnog zbira u svim katerogijama osvojila najviše bodova i pripala joj je Grand Prix glavna nagrada No Limit BiH Advertising Festivala, kao i titula Agencije godine.

„Ovo je definitivno naša godina! Nakon titule agencije godine u BiH na Balacanesu, agencije godine u Adria regiji na Golden Drumu, te Grand Sempler na Semplu, dolaze i priznanja na domaćem terenu. Siguran sam da smo pomjerili granice i napravili potpuno novu viziju onoga sto nasa bh. advertajzing industrija treba i moze. Posebno mi je drago što se žiri No Limita ove godine sastojao i od regionalnih stručnjaka što festivalu daje dodatni legitimitet i objektivnost. Hvala partnerima za povjerenje, a posebno hvala Via Media timu koji sve ove godine zajedno radi na kreiranju moderne bh. agencije, koja je lider na domaćem tržištu ali i kreativni faktor u regiji. Hvala i našem Enisu, koji je postavio novi standard saradnje na relaciji glumac-agencija“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.

Posebna Balkanes nagrada za životno djelo dodijeljena je Ekremu Dupanoviću, izdavaču i glavnom uredniku portala Media Marketing, dok je za veliki uspjeh rada agencije Via Media, kao i lični doprinos komunikacijskoj idustiji posebno priznanje dobila i Vesna Beganović, vlasnica Via Media agencije.

Rekordan broj prijava potvrđuje ono u šta smo svi vjerovali – bosanskohercegovačko tržište obiluje talentom i kreativnošću, ogromnim potencijalom naših stručnjaka i agencija za komunikacije. Imamo ljude koji su spremni i sposobni da stvore kampanje koje će zadiviti, inspirisati i, što je najvažnije, postići izuzetne uspjehe. Ovaj festival nije samo mjesto gde se prezentuju radovi; to je platforma koja ističe visok nivo profesionalizma i kreativnosti u našoj industriji. Ova godina je samo početak, putovanja ka još većim uspjesima.

NAGRADE NO LIMIT BH Advertising festivala:

Vanjsko ili Out of Home oglašavanje:

Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOP

Srebro: WOW Agency za rad Kad bi ljubav bila fotografija

Bronza:  Via Media za rad Ponosni na sve što radimo.

Kreativna upotreba podataka:

Zlato: MITA Group za rad Ludi za lotom

Kreativna upotreba medija:

Zlato: Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group

Srebro: Represent za influensersku kampanju Nutrino Lab u Bosni i Hercegovini

Bronza: Mita Group za rad SFF Wiener

Dobrobit društva:

Zlato: McCann za rad Isprobaj drugačije cipele

Srebro: Represent za rad Niko gladan, niko sam

Bronza: Aquarius za rad Snižena

Grafički dizajn:

Zlato: Studio Nenad Došen za vizuelni identitet Pekare Manja

Srebro:  Aquarius Banja Luka za Demofest

Bronza: Aquarius Banja Luka, za rad Snack Stop.

Produkt dizajn:

Zlato: Studio Nenad za rad Duboka hipnoza.

Srebro: OOUR Crni Đorđe za rad Taman kako treba

Bronza:  Aquarius za rad Mate čaj

PR ili Odnosi s javnostima:

Zlato: McCann za rad Nemam ti kad

Srebro: agencija Via Media za kampanju U Bingu sam

Bronza: pripada Hemofarmu za rad Pregledaj se

Event: 

Zlato: Via Media za Event U Bingu sam sa Enisom Bešlagićem.

Srebro: Via Media za Branding konferenciju

Bronza: Bonjour.ba za Garden City

Integrisane kampanje: 

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Srebro:  Via Media za rad Kreditne vrate

Bronza: Via Media za rad Probudi dijete u sebi

Digital:

Podkategorija Web stranice i aplikacije:

Zlato: Evoke za rad Hajde da imamo vremena za kafu i film

Srebro: Aquarius za rad Kapp

Bronza: Degordian za rad Marko Babić

Komunikacija na društvenim mrežama:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Srebro: Degordian za Golden Cube

Bronza: BH Telecom za kampanju Moje Sarajevo, moja priča       

Web oglasi, publikcije i promocija izvan web stranice:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Srebro: Degordian katalog i banere dm BiH 

Video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu:

Zlato: Mita Group za Mobello

Srebro: Via Media za kampanju U Bigus sam

Bronza: Via Media za kampanju Probudi dijete u sebi

Ambient.

Svi oblici komuniciranja na otvorenom:

Zlato: McCann za rad Moja si glavna uloga

Srebro: MITA Group za rad SFF Wiener

Bronza: WOW Agency za OM Caffe Bus stop

Svi oblici komuniciranja u zatvorenom prostoru:

Zlato: Via Media za kampanju u Bingu sam

Zvuk: 

Zlato: Aquarius za rad  Nema brige za Gige

Srebro:  Via Media za rad Probudi dijete u sebi

Bronza:  Radio Kameleon za spot Da imaš oko k’o soko

Print & Publikacije:

Zlato: Coloseum Agency Tuzla za Medicinski udžbenik!

Srebro: Poslovne novine za publikaciju 100 najvećih

Print oglasi:

Zlato: Aquarius za Filtrum, Rješenje kao iz bajke

Plakati:

Zlato: Articoolisan za plakat Searching for Justice

Srebro: Aquarius za Filtrum, rješenje kao iz bajke

Bronza: McCann za Coca-Colu

Film:

Zlato: MITA GROUP za spot Čarobnjak za tišinu

Srebro: Communis za spot Mikoten! Gljivice su pročitane

Bronza: Aquarius za spot Nema brige za gige

OGLAŠIVAČKA LIČNOST GODINE:

Haris Mujanović, direktor agencije Via Media

KREATIVAC GODINE:

Damir Ruvić, kreativni direktor u agrenciji Via Media

OGLAŠIVAČ 2023. GODINE: 

Bingo!

GRAND PRIX I TITULA AGENCIJA 2023 GODINE:

Agencija Via Media

spot_img

Povezani postovi

Na Vlašiću se nadaju rekordnoj sezoni, otvara se novi hotel i apartmani, sve spremno za "Šankanje"

Brojne prirodne ljepote čine Bosnu i Hercegovinu sve popularnijim...

Tešnjaci osvojili Tokio: Artisanove stolice u Hermesu

Da je Tešanj svjetsko čudo, znali smo odavno, ali...

JOŠ 7 DANA NAS DIJELI DO SPEKTAKULARNOG OTVARANJA DOBOJ CITY PARKA – OTKRIJTE ŠTA VAS SVE ČEKA

Doboj City Park, najveći retail par u Bosni i...

MANN+HUMMEL uspješno završio projekt za zaštitu rijeke Tešanjke

Zahvaljujući sufinansiranju Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH, kompanija...