Željeli bismo čuti učitelje, nastavnike, profesore I drugo nastavno osoblje koji su spremni podijeliti svoja iskustva kako bi pomogli našem predstojećem istraživanju medijske pismenosti kod mladih.
Dinamičan i ubrzan napredak u svijetu digitalnih tehnologija (npr. botovi, virtualna okruženja, hologrami, digitalni pomoćnici i AI proširena stvarnost), kao i povećana upotreba interneta, potaknuli su raspravu o važnosti pripreme mladih za pristup, korištenje, razumijevanje i kritičku procjenu svih oblika medija. Ovo je još važnije kada, prema istraživanju koje je 2020. proveo EU Kids Online mreže, mladi ljudi u dobi od 9 do 16 godina provode u prosjeku gotovo tri sata (2,8 sati) na internetu svaki dan. U nekim državama članicama, poput Francuske, Njemačke, Italije, Portugala i Španjolske, taj se prosjek udvostručio ili gotovo udvostručio udvostručen od 2010.
Zbog sve većeg korištenja interneta ali I nepravilnog razumijevanja sadržaja u digitalnom okruženju ZOS Radio je odlučio pokrenuti istraživanje, kako bi pronašao odgovore i podigao svijest o neophodnosti medijske pismenosti kod mladih.
Ključne stvari koje želimo znati su:
- Na koji način se informiše nastavno osoblje a na koje učenici?
- U čemu se ogleda medijska (ne)pismenost učenika?
- Kako mediji utiču na mlade?
- Koliko su nastavnici pripremljeni da predaju medijsku pismenost?
Podatke o ispitanicama nećemo koristiti bez prethodnog pristanka, a cilj nam je da ukažemo na opšte, sistemske probleme. Odgovori su sigurni i enkriptovani.
Kako učestvovati?
Da bi podijelili svoje iskustvo, sve što treba da učinite je da popunite obrazac u nastavku teksta.
Takođe nas možete kontaktirati putem e -pošte: radizos@gmail.com
Molimo Vas da navedete sljedeće informacije: