UIO za novi carinski softver daje 4,5 miliona maraka

/

Uprava za indirektno oporezivanje BiH (UIO) planira u naredne tri godine potrošiti 4,5 miliona KM na održavanje NCTS softvera.

New Computerised Transit System-NCTS je transevropski carinski informatički sistem, koji omogućava elektronsku razmjenu podataka između carinskih organa i privrednih subjekata i započeo je sa radom u carinskom području BiH u avgustu 2022. godine.

UIO BiH je objavio tender za odabir firme koja treba biti zadužena za održavanje postojećeg NCTS softvera, a procijenjena vrijednost nabavke iznosi 3.846.153 KM bez PDV-a ili 4.499.999 KM sa pripadajućim porezima.

U tenderskoj dokumentaciji je navedeno da je predviđeno potpisivanje okvirnog sporazuma na period od tri godine.

“Ugovorni organ će za svaku godinu sa izabranim ponuđačem zaključiti poseban ugovor kojim će se bliže regulisati prava i obaveze za realizaciju okvirnog sporazuma”, precizirano je u tenderskoj dokumentaciji.

Za svaku godinu predviđeni su posebni iznosi i to: za prvu godinu 854.700 KM bez PDV-a, za drugu godinu 1.282.05 KM bez PDV-a i za treću godinu 1.709.401 KM bez PDV-a.

Tenderom su određeni i kriterijimi koji moraju ispuniti zainteresovani ponuđači, a jedan od njih je i uspješna realizacija najmanje jednog ugovora koji je za predmet nabavke imao implementaciju, nadogradnju i/ili održavanje NCTS faza 5 u posljednje tri godine, minimalne vrijednosti 500.000 KM bez uračunatog PDV-a.

Od ponuđača se traži i da imaju minimalno deset članova tehničkog osoblja, koji će biti zaduženo za realizaciju projekta, tačnije mora imati jednog vođu projekta.

Osim toga, moraju imati po jednog eksperta za Oracle bazu podataka, za Oracle Weblogic server, za konfiguraciju softvera za Oracle bazu na Exadata, za virtualizaciju ili druge virtualizacione tehnologije, za PKI infrastrukturu, za rad na SoClass platformi te eksperta za korisničku podršku Servis deska.

Takođe, ponuđači moraju imati najmanje dva zaposlena u timu za održavanje sistema.

U tenderskoj dokumentaciji je napomenuto da jedan stručnjak ne može biti kandidovan za više pozicija.

Osim toga moraju imati Servis Desk, koji je u funkciji 24 sata, sedam dana u nedjelji sa mogućnošću prijave telefonski, e-mail-om i putem servisnog web portala, na koji korisnici mogu prijaviti nepravilnosti u radu sistema.

Rok za prijem ponuda je 8. oktobar, a kriterijum za dodjelu ugovora je najniža cijena, izvještava Capital.

spot_img

Povezani postovi

Surova realnost života u BiH: U javne kuhinje dolaze i zaposleni

U BiH je sve veći broj siromašnih. Svako šesto...

I danas se očekuje snijeg u pojedinim dijelovima BiH

Danas u Bosni i Hercegovini oblačno vrijeme sa kišom,...

Unaprijeđeno 176 policijskih službenika Federalne uprave policije

Dana, 21.11.2024. godine, u kino-sali Doma policije u Sarajevu...

Zvijezde pouzdanosti zasijale na gala svečanosti projekta “Pouzdanost”

Juče je u organizaciji bonitetne kompanije LRC d.o.o. održana...