Stižu nova pravila u turizmu u Hrvatskoj: Usluga u kojoj omjer cijene i kvaliteta nije u balansu loša je poruka

/

Vlada Hrvatske snažno pridonosi razvoju održivog turizma te od jedinica regionalne i lokalne samouprave očekuje maksimalnu angažiranost i odgovornost u provedbi započete reforme turizma, ističe za Hinu ministar turizma i sporta Tonči Glavina povodom javne rasprave oko tri pravilnika za razvoj turizma.

Riječ je o nacrtima tri prateća pravilnika Zakona o turizmu koja su na javnom savjetovanju već oko mjesec, do ponoći 25. augusta – o metodologiji izračuna prihvatnog kapaciteta, o metodologiji izrade plana upravljanja destinacijom te o pokazateljima za praćenje razvoja i održivosti turizma.

Važan pravilnik

Iz Ministarstva turizma i sporta (MINTS) stalno ističu važnost pravilnika, jer će nakon njihovog usvajanja i uz primjenu svaki grad/mjesto/destinacija moći definirati i profilirati svoju destinaciju i razvijati turizam kakav žele i kakav im treba, uz punu odgovornost prema mjestu, stanovnicima i turistima, i uz poštivanje načela održivosti, što je i glavni smjer svih strateških dokumenata za razvoj turizma do 2030.

Do sada je na platformi e-savjetovanje na svi tri pravilnika “ostavljeno” ukupno oko sto komentara, a kako još traje do ponoći 25. augusta, u MINTS-u, sukladno dosadašnjoj praksi, očekuju da će najveći broj komentara stići tijekom zadnjeg dana.

Ministar Glavina najavljuje za septembar dodatne sastanke s turističkim zajednicama oko tih pravilnika.

Za usvajanje i stupanje na snagu pravilnika ističe da se očekuje tokom septembra.

Komentirajući skorašnji kraj ljetne sezone, za koju kaže da će sudeći po sadašnjim rezultatima biti na nivou prošlogodišnje, ministar ističe da se u turizmu očekuje izvrsnu postsezona, pri čemu su najave jako dobre, a podsjeća i na odličnu ovogodišnju predsezonu.

Rekordna sezona

“Gledajući dosadašnje finansijske pokazatelje i sukladno najavama Hrvatske narodne banke, ovu turističku godinu zaključit ćemo kao rekordnu”, kaže Glavina.

Ponavlja i da u svemu treba biti važno da cijena prati kvalitet, da tu treba biti pažljiv. Vjeruje da su toga svjesni i u sektoru.

“Usluga u kojoj omjer cijene i kvaliteta nije u balansu nije dobra poruka za cijeli turistički sektor. Njome se stvara negativna i nerealna slika hrvatskog turizma i zato posebno apeliramo na racionalno formiranje cijena, prenosi Raport.

Percepcija je za turizam ključna i zato se maksimalno moramo potruditi da ona bude onakva kakva je i u stvarnosti, a to je da je naša ponuda kvalitetna, raznolika i jedinstvena i u tome i leži naše bogatstvo”, dodaje ministar.

Ukoliko imate vijest a želite to podijeliti s nama pošaljite nam sadržaj putem kontakt forme. Ako imate najavu događaja ili poznajete neku osobu o kojoj biste voljeli da čitate budite slobodni da nas kontaktirate. Osim kontakt forme Vaše materijale možete slati i putem vibera na broj 061/388-818 NAPOMENA: PUTEM OVE FORME SE NE MOŽETE PRIJAVLJIVATI NA OGLASE ZA POSAO. MOLIMO VAS DA KORISTITE MAIL ADRESE NAVEDENE U OGLASIMA.


Povezani postovi

Oluja Boris u Europi: Zašto je postala katastrofa epskih razmjera?

Oluja Boris već je donijela ekstremne količine kiše širom...

Sve teža situacija sa poplavama u Europi: Proglašeno stanje prirodne katastrofe u Poljskoj

Gradonačelnik Lądek-Zdrója Tomasz Nowicki je već u subotu, 14....

Kako će se od novembra ulaziti u EU: Uzimanje otisaka i fotografiranje lica

Pregled pasoša, uzimanje otisaka najmanje četiri prsta i fotografiranje,...

Izbio veliki požar u Sutomoru

Vatrena stihija koja se pola sata nakon ponoći razbuktala...