U organizaciji LRC bonitetne kompanije i Grada Tuzla, juče je u Tuzli održan šesti i završni B2B susret u sklopu projekta “Pouzdanost 2023/24”, čime je uspješno zaključena serija privrednih susreta ove godine posvećenih razvoju poslovnih odnosa i jačanju povjerenja u regionalnoj privredi. Događaj je okupio ključne lidere iz različitih industrija, s ciljem unapređenja poslovnih odnosa i izgradnje dugoročnih strategija koje stavljaju klijente u središte poslovanja.
Program je započeo obraćanjem gradonačelnika Tuzle, Zijada Lugavića. Gradonačelnik Lugavić zahvaljujući se, naglasio je značaj umrežavanja privrednih subjekata i jačanja privrede grada:”Ovo je još jedan pokazatelj da Gradska uprava Tuzle ide u pravom smjeru u podršci razvoju privrede na području grada. Umrežavanje privrednih subjekata, posebno u realnom sektoru, ključno je za stvaranje društva i ambijenta koji omogućavaju brži i kvalitetniji privredni razvoj, kao i razvoj drugih segmenata društva. B2B susreti igraju važnu ulogu u povezivanju učesnika, razmjeni iskustava i prezentaciji novih trendova u različitim oblastima poslovanja.”
Generalna direktorica LRC Grupacije, Jadranka Kuljanin, predstavila je značaj projekta “Pouzdanost” i ulogu kompanije LRC u jačanju poslovne klime u Bosni i Hercegovini.
„Projekat ‘Pouzdanost’ iz godine u godinu potvrđuje da je povjerenje osnova uspješnog poslovanja. Kroz ove B2B susrete želimo pružiti platformu gdje se povjerenje gradi i jača, kako između kompanija, tako i prema klijentima. Naša misija u LRC Grupaciji je da stvorimo okruženje u kojem su transparentnost i dugoročne veze temelj razvoja regionalne privrede“, izjavila je Kuljanin.
U sklopu događaja, Gradu Tuzli je uručeno posebno priznanje “Kruna razvoja privrede” za izuzetan doprinos stvaranju pozitivnog poslovnog ambijenta. Priznanje je gradonačelniku Lugaviću uručio osnivač LRC-a, Adnan Hrenovica.
Jedan od ključnih dijelova susreta bio je Vizitkartni maraton, koji je pružio priliku prisutnima da se umreže i razmijene kontakte s ciljem jačanja poslovne saradnje. Najuspješniji učesnici maratona osvojili su vrijedne nagrade koje je obezbijedila kompanija Platinium, a svi su imali priliku da kroz ovaj format prošire svoje poslovne horizonte.
Uslijedio je panel na kojem su predstavnici kompanija m:tel, Hyundai Auto BH, Bingo i Menprom podijelili svoje iskustvo i savjete u vezi s razvojem odnosa s klijentima. Fokus diskusije bio je na konkretnim strategijama koje su ove kompanije uspješno implementirale kako bi zadovoljile potrebe svojih klijenata i izgradile dugoročne odnose.
,,Pripala mi je izuzetna čast biti dio ovog susreta, te zajedno sa drugim stručnjacima iz različitih branši, učestvovati u panelu, čuti druga iskustva i podjeliti vlastita. Kako to usmjeravamo svoje marketinške aktivnosti stavljajući klijenta uvijek u fokus, kako razvijamo postprodajne usluge koje doprinose lojalnosti kupaca i na koji način kontinuirano unapređujemo korisničko iskustvo kroz inovacije i prilagođavanje promjenama u potrošačkim očekivanjima“, rekla je Amra Makan, Marketing & PR Manager kompanije Hyndai Auto BH.
Direktorica projekta, Fatima Nikšić izrazila je posebno zadovoljstvo uspjehom ovogodišnjih B2B susreta i u svom obraćanju najavila centralnu gala svečanost za 20. novembar. ,,Gala će biti ujedno i posljednji događaj projekta ove godine i održat će se u hotelu Terme Ilidža Sarajevo. Time će biti krunisan jednogodišnji proces i rad na promovisanju bonitetno pouzdanih kompanija, ličnosti koje su se istakle u širenju pozitivnih priča, saradnje i, najvažnije, povjerenja kao ključne vrijednosti poslovanja i svakog pojedinačnog aspekta života”, zaključila je Nikšić.
Prijatelji događaja su Grand kafa, Platinium, m:tel, Klas d.d., Druga kuća.