Za vikend u Tešnju rođeno sedam muških beba

/

U izvještaju Službe civilne zaštite Tešanj, stoji da je u danima vikenda na porođajnom odjelu Opće bolnice u protekla 72 sata rođeno je sedam muških beba.

Prema podacima matičnog ureda Općine Tešanj, tokom 2021. godine održano je 373 vjenčanja, dok je u knjigu rođenih je upisano 624 djece, a u knjigu umrlih upisano 625 osoba.

Podsjećamo, Općina Tešanj je i u 2021. godini davala doprinos kroz stimulativne demografske mjere: Podrška bračnim parovima u vantjelesnoj oplodnji – 52.000 KM, Podrška porodiljama (3., 4. i više djece) – 36.000 KM, Podrška dječijim igraonicama/vrtićima – 22.000 KM, Podrška za polazak u školu – 30.000 KM, Podrška za srednje obrazovanje (prevoz) – 32.000 KM, Podrška stipendiranju (različiti nivoi) – 220.000 KM, Podrška pokretanju biznisa za mlade – 80.000 KM, Sport – cca 480.000 KM…

Poređenja radi u 2020. godini u Tešnju je održano 362 vjenčanja, u knjigu rođenih je upisano 543 djece, dok je u knjigu umrlih upisano 536 osoba.

 

Ukoliko imate vijest a želite to podijeliti s nama pošaljite nam sadržaj putem kontakt forme. Ako imate najavu događaja ili poznajete neku osobu o kojoj biste voljeli da čitate budite slobodni da nas kontaktirate. Osim kontakt forme Vaše materijale možete slati i putem vibera na broj 061/388-818 NAPOMENA: PUTEM OVE FORME SE NE MOŽETE PRIJAVLJIVATI NA OGLASE ZA POSAO. MOLIMO VAS DA KORISTITE MAIL ADRESE NAVEDENE U OGLASIMA.


Povezani postovi

BOLAN IMA SAMO JEDNU ŽELJU, A ZDRAV IH IMA 1001! – PRIČA ONKOLOŠKOG PACIJENTA IZ TEŠNJA

Poštovana gospodo na vlasti, znam da vam u ovoj...

Asima Halilović: Trenerica, sutkinja, ali i uspješna studentica – kako spojiti streljaštvo i mašinstvo

Asima Halilović, mlada i uspješna sportistkinja iz Tešnja, može...

Brza reakcija spriječila širenje požara na Vukovu!

Profesionalna vatrogasna jedinica (PVJ) intervenisala je 17. septembra 2024....

MADI stipendira studente Veterinarskog fakulteta, Mašinskog fakulteta i Elektrotehničkog fakulteta

„MADI“ d.o.o. Tešanj raspisuje konkurs za dodjelu stipendija za...