Ko se toga sjeća još!? Tešanjska čaršija je mjesecima prije lokalnih izbora 2020. godine, brujala o „velikom paktu“ između SDA i SBiH.
Čak se znalo i kome je „pripala“ Toplana i ko je budući direktor. Ovdje stavljamo tačku i zaključujemo čaršijski trač. Izbori bili i prošli – kako su prošli. Uspostavi se koalicija SDA – SBiH – LDS. Dijeli se „ratni plijen“! Nekom direktori, a nekom upravni i nadzorni odbori, ne ide baš sve kako su neki zacrtali. I dok su „koalicioni“ usaglašavali stavove, želje i potrebe, ne primjetiše da im bunarevi za vodu polagano sahnu. SDP BiH i ostale opozicione stranke u Općinskom vijeću Tešanj traže hitnu Vanrednu sjednicu OV s jednom jedinom tačkom: „Problem vodosnabdijevanje stanovništva na području općine Tešanj s prijedlogom mjera za poboljšanje.“ Aktuelna vladajuća većina (SDA, SBiH, LDS i „nezavisni Jašić“) to ignorišu, te nas tako uvedoše u sivu zonu: nezapamćenu, gotovo katastrofalnu, nestašicu vode na cjelokupnom području općine Tešanj.
Bilo,prošlo – ne ponovilo se! NAROD ZNA kako mu je bilo u vrijeme svih tih silnih i (ne)najavljenih redukcija.
Danas evo, stanovnici na području grada Tešnja, umotani u deke, dok gledaju mlaz vode kako teče iz njihovih česmi, sa pomješanim emocijama se sjećaju tih sušnih vremena! Okupirao ih žal za onim toplim ljetnim danima, jer sada, već treći mjesec, nemaju grijanja u svojim stanovima. Ispravnije bi bilo reći ovako: Imaju, a nemaju! JP Toplana Tešanj, navodno, isporučuje građanstvu toplotne energije prema svojim trenutnim mogućnostima.
Tako stigosmo do aktuelnog tešanjskog trenutka: Kakofonije u obrazloženjima razloga neadekvatnog grijanja. Loš ugalj, problemi na kotlovima i armaturama, gubici u vodovima i instalacijama, prekapacitiranost potrošača… Šta god da je razlog, niko od odgovornih, ne nudi rješenje (možda ga i nemaju): kada će i s kojim datumom da u stanovima „proradi pravo grijanje“!? To stanovništvo prvenstveno interesuje! Nikakve novčane subvencije ili umanjenje računa za grijanje ne može ugrijati malene bebe ili bolesne osobe. Alarm je odavno upaljen! Interesantno je, da JP Toplana Tešanj, posjeduje certifikat standarda ISO 9001- 2015, koji jasno, kroz procedure, propisuje način izbora najpovoljnijeg dobavljača (npr.kvalitetnog uglja), sam postupak proizvodnje i distribucije toplotne energije, sve do
konačnog zadovoljstva korisnika usluge – kupca! To stoji, čini se, samo na onom lijepo uramljenom i o zid obješenom papiru. Zašto smo se osvrnuli na ovaj segment organizacije u JP Toplana Tešanj? Jednostavno zato što smatramo da je dugogodišnja SDA-ova praksa regrutovanja podobnih, a ne sposobnih i kompetentnih, kadrova u direktorske fotelje, kontrolisane opet od podobnih upravnih i nadzornih odbora, i to u svim javnim preduzećima i ustanovama – ispostavila račun (ne)dužnim građanima. Građani opravdano postavljaju pitanje: Ko je kriv!? Kakvu će odgovornost krivci snositi!? Smije li se po zakonu o zaštiti potrošača naplatiti neizvršena odnosno nekvalitetna usluga: Jer „ JP Toplana d.d.Tešanj
posluje u skladu sa Zakona o Javnim preduzećima i Zakonom o privrednim društvima, kao komunalno preduzeće na čisto tržišnim principima s ciljem što jeftinijeg i kvalitetnijeg pružanja usluge. Što znači da je podložna i kontroli od strane tržne inspekcije!
Zbog svega navedenog, SDP BiH će tražiti na Kolegiju Općinskog vijeća Tešanj, da se na prvoj narednoj Sjednici, kao prva tačka u Dnevni red uvrsti „Problematika grijanja u gradu Tešnju i kvalitet usluge JP Toplana Tešanj, uz prijedlog potrebnih mjera“. Naravno, uz obavezno prisustvo direktora, stručnog kadra i članova Nadzornog odbora JP Toplana Tešanj.
Komisija za informisanje OO SDP BiH Tešanj
zosradio.ba