Skoro polovina ispitanih je rekla da ih simboli zbunjuju i da u kontejner za reciklažu često odlože stvari koje se ne mogu reciklirati, a samo 37 posto ljudi prepoznaje Mobiusovu traku koja je već 50 godina simbol za proizvode koji se mogu reciklirati.
“Ponekad je potrebno da velika robna marka kao što je L'Oreal pokrene trend recikliranja, da koristi ambalažu koja se može reciklirati ili koja je napravljena od recikliranog materijala, a kupci će ih slijediti”, izjavila je Lucy Siegle, novinarka koja se bori za zaštitu okoliša.
Ustanovljeno je da se reciklira samo 9 posto proizvedene plastike, jer se proizvodi i pakovanja posmatraju isključivo kao otpad, a ne kao nešto što se može ponovo iskoristiti. Siegle smatra da će reciklaža biti mnogo popularnija ukoliko se razjasne simboli i ukoliko se počnu kupovati predmeti od recikliranih materijala.
“Zamislite koliko mogućnosti imate ukoliko od boce napravite bocu i tako u krug, što je duže moguće”, kaže Siegle.
“Ponekad je potrebno da velika robna marka kao što je L'Oreal pokrene trend recikliranja, da koristi ambalažu koja se može reciklirati ili koja je napravljena od recikliranog materijala, a kupci će ih slijediti”, izjavila je Lucy Siegle, novinarka koja se bori za zaštitu okoliša.
Ustanovljeno je da se reciklira samo 9 posto proizvedene plastike, jer se proizvodi i pakovanja posmatraju isključivo kao otpad, a ne kao nešto što se može ponovo iskoristiti. Siegle smatra da će reciklaža biti mnogo popularnija ukoliko se razjasne simboli i ukoliko se počnu kupovati predmeti od recikliranih materijala.
“Zamislite koliko mogućnosti imate ukoliko od boce napravite bocu i tako u krug, što je duže moguće”, kaže Siegle.
klix.ba/zosradio.ba