Methal zapošljava menadžera za administraciju i finansije

Datum:

Zbog povećanja obima poslovanja firma Methal d.o.o raspisuje konkurs za prijem u radni odnos na poziciji  

Menadžer za administraciju I finansije.   – 1 izvršilac (m/ž)

Opis poslova:

  • Sastavljanje kratkoročnih i dugoročnih planova
  • Raspoređivanje zaduženja
  • Koordiniranje izvršenja zadataka
  • Praćenje kretanja na tržištu, razvoja tehnologije
  • Praćenje kretanja konkurentskih preduzeća iste ili srodne djelatnosti
  • Praćenje razvoja sredstava za rad i drugih faktora koji mogu uticati na razvoj preduzeća
  • Kontrola rezultata rada
  • Izrada finansijskih izvještaja
  • Organizacija i kontrola uposlenih po sektorima (prodaja, nabavka, logistika, ljudski resursi, finansije i proizvodnja)
  • Sprovođenje kadrovske politike firme
  • Kontrola kompletne dokumentacije i pravne regulative
  • Izvještavanje nadređenih

Od Vas tražimo:

  • VSS, Dipl. Ekonomista i certificirani računovođa
  • Minimalno pet godina iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Minimalno poznavanje italijanskog jezika
  • Obavezno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Organizacione, liderske i analitičke vještine
  • Sposobnost komunikacije
  • Sposobnost planiranja
  • Sposobnost za multitasking

Biografiju sa slikom možete slati na e-mail adrese: info@methal.ba i a.mehicic@methal.ba ili dostaviti lično u sjedište firme.Rok za podnošenje prijave je 15.10.2022.godine

Za više informacija možete nas kontaktirati na broj telefona 063/ 776 – 823  radnim danima od 07:00 do 15:30h.

Povezani postovi
Related

Eko servis zapošljava radnike na postrojenju prerade otpadnog ulja

Na osnovu ukazane potrebe, a shodno povećanom obimu posla,...

MANN+HUMMEL zapošljava glavnog tehnologa

Kao svjetski eksperti u filtraciji, MANN+HUMMEL razvija rješenja za...

Pekara ”HASSPEK” zapošljava više radnika

Na osnovu ukazane potrebe pekara ''Haspek'' Jelah raspisuje oglas...

Green light zapošljava disponenta cestovnog transporta

Zbog povećanja obima posla, firma GREEN LIGHT d.o.o. raspisuje...