Kako da stavite stres pod kontrolu za samo 76 sekundi

/

Uopšte nije iznenađenje da ste svakodnevno izloženi stresu. 

Užurbani način života kao i nepredvidive situacije u kojima se možete naći svakako uzmimaju svoj danak. Ipak, dobra stvar je to što postoje razni načini koji vam mogu pomoći da nivo stresa stavite pod kontrolu pa da ga čak i u potpunosti eliminišete. Evo kako da to uradite za svega 76 sekundi.

Ovaj način stavljanja stresa pod kontrolu naziva se sekvenca opuštajućeg disanja 4-7-8. Ova tehnika pomijera autonomni nervni sistem od simpatičke dominacije (usljed koje vaše srce ubrzano kuca i znoje vam se dlanovi kada se suočavate sa stresnom situacijom) te omogućava parasimpatičkom nervnom sistemu da “zablista”.

  1. Sjedite uspravno na stolici
  2. Vrh jezika postavite uz nepce te ga držite tu tokom cijelog procesa disanja
  3. Tiho udahnite kroz nos sporo brojeći do 4
  4. Zadržite dah dok izbrojite do 7
  5. Vazduh izbacujte kroz usta brojeći do 8 istovremeno praveći blagi zvuk
  6. Ponovite ovaj ciklus disanja još tri puta.

Ukoliko imate vijest a želite to podijeliti s nama pošaljite nam sadržaj putem kontakt forme. Ako imate najavu događaja ili poznajete neku osobu o kojoj biste voljeli da čitate budite slobodni da nas kontaktirate. Osim kontakt forme Vaše materijale možete slati i putem vibera na broj 061/388-818


Povezani postovi

Legendarni Bruno Langer o saradnji sa grupom ZAR: Svi živimo rock ‘n’ roll

Grupa ZAR predstavila je spot za pjesmu "Žurim" na...

Nagli pad polena alergenih biljaka u zraku, povoljna situacija zadržat će se i u narednim danima

U zraku se bilježi pad koncentracija polena alergenih biljaka,...

Probudili ste se umorni? Ove namirnice napunit će vas energijom

Loše ste spavali? Stručnjaci se slažu da bi san...