Otvaranje autoceste “Sarajevo zapad – Tarčin – petlja Tarčin” bit će upriličeno danas na dijelu ove dionice čime će BiH dobiti novih 20 kilometara autocesta.
Puštanjem u promet ove dionice Bosna i Hercegovina će imati ukupno 124 kilometra autoputeva.
Ukupna vrijednost izgradnje dionice iznosila je 310 miliona eura bez PDV-a. Putarina se na ovom dijelu autoputa trenutno neće naplaćivati.
Radove je izvodila turska kompanija Cengiz sa 60 domaćih kompanija kao podizvođačima.
U izgradnji dionice učestvovalo je 2.000 radnika, izgrađeno je 20 kilometara autoceste, od čega je 5,5 kilometara tunela i 1,5 kilometara mostova.
Dionica predstavlja jedan od najzahtjevnijih projekata na Koridoru 5c i sastoji se od tri poddionice: Vlakovo – Lepenica (10,1 km), Lepenica – Suhodol (5,5 km) i Suhodol – Tarčin (4,6 km). Na navedenoj dionici projektovano je sedam tunela, sedam mostova/vijadukata, petlja Vlakovo, čeono naplatno mjesto Vlakovo, petlja Lepenica, odmorište Mokrine i petlja Tarčin.
Ukupna vrijednost izgradnje dionice iznosila je 310 miliona eura bez PDV-a. Putarina se na ovom dijelu autoputa trenutno neće naplaćivati.
Radove je izvodila turska kompanija Cengiz sa 60 domaćih kompanija kao podizvođačima.
U izgradnji dionice učestvovalo je 2.000 radnika, izgrađeno je 20 kilometara autoceste, od čega je 5,5 kilometara tunela i 1,5 kilometara mostova.
Dionica predstavlja jedan od najzahtjevnijih projekata na Koridoru 5c i sastoji se od tri poddionice: Vlakovo – Lepenica (10,1 km), Lepenica – Suhodol (5,5 km) i Suhodol – Tarčin (4,6 km). Na navedenoj dionici projektovano je sedam tunela, sedam mostova/vijadukata, petlja Vlakovo, čeono naplatno mjesto Vlakovo, petlja Lepenica, odmorište Mokrine i petlja Tarčin.
(klix)