Potrebe institucija BiH: Skoro 300.000 KM za junetinu i teletinu, treći po visini iznosa su toalet papir i ubrusi

/

Za potrebe institucija Bosne i Hercegovine zasad je u ovoj godini planirano oko 12 miliona KM za razne robe, usluge i radove.

Prema privremenom planu javnih nabavki Službe za zajedničke poslove institucija BiH za period od 1. januara do 31. marta, najviše novca ići će za struju, oko 3,6 miliona KM bez PDV-a, a ugovor je planiran na tri godine.

Slijedi utrošak oko 2,5 miliona KM u ovoj godini za zamjenu sistema klimatizacije u zgradi Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, a na trećem mjestu po iznosu je nabavka toalet papira i ubrusa u vrijednosti od 258.100 KM KM, bez PDV-a, za period od dvije godine.

Dodijeljeni su i prvi ugovori. Prije nekoliko dana je sklopljen sporazum za nabavku junetine i teletine za nepunih 250.000 KM, odnosno oko 290.000 KM s PDV-om, a kupit će purećeg mesa za 89.280 KM. Sklopljeni su nedavno i dvogodišnji ugovori za nabavku zamrznutih proizvoda od 247.000 KM bez PDV-a, sokova u iznosu od 58.960 KM, alkohola za 22.220 KM, mesnih prerađevina za 38.000 KM.

U međuvremenu su za ovu godinu raspisani i konkursi za hotelijerske i ugostiteljske usluge za koje je planirano 6.000 KM s PDV-om, koliko i za smještaj na službenim putovanjima, a objavljen je i konkurs za usluge seminara i obuka iz oblasti rada i nadležnosti Službe za zajedničke poslove za šta planiraju dati 9.000 KM.

U privremenom planu javnih nabavki nalaze se i 15.380 KM za osvježivače prostora, 2.500 KM za aviokarte, 24.700 KM za začina za dvije godine, 68.300 KM za itisone i staze, 46.100 KM za kartonsku i aluminijsku ambalažu za ugostiteljstvo.

Tu su i sladoledi za oko 1.000 KM bez PDV-a, riba za 34.100 KM, 170.900 KM za, kako piše, razne prehrambene proizvode, zatim 188.000 KM za rasvjetu koliko ide i za pekarske proizvode, a isti iznos je planiran i za kafu i čaj za dvije godine.

Također, planirali su platiti 17.900 KM bez PDV-a za markizet i trakaste zavjese, 42.700 KM za sanaciju čelične ograde, 12.800 KM za sanitarni pregled radnika i edukaciju radnika iz domena sanitarnog minimuma, te 5.100 KM za usluge printanja, isti iznos za dekoraciju prostora, 5.900 KM za tapaciranje vrata na kabinetima, objavu oglasa u novinama 14.900 KM, 128.200 KM za zakup parkinga, piše Faktor.

Ukoliko imate vijest a želite to podijeliti s nama pošaljite nam sadržaj putem kontakt forme. Ako imate najavu događaja ili poznajete neku osobu o kojoj biste voljeli da čitate budite slobodni da nas kontaktirate. Osim kontakt forme Vaše materijale možete slati i putem vibera na broj 061/388-818


Povezani postovi

Zakazana sjednica o pravilniku za utvrđivanje minimalca, evo šta očekuju poslodavci

Poslodavci su tražili da se na narednoj sjednici Ekonomsko-socijalnog...

Oduzet arsenal oružja, detonatori i droga, muškarac završio iza rešetaka

Policija je uhapsila Ž.S. iz Ugljevika kojem je određen...

Cijene nekretnina su vrtoglave: Diktiraju li ih perači novca?

Većina građana manji stan otplaćuje tokom cijelog radnog vijeka,...

Koliko se često čiste vagoni, zašto se karte u Željeznicama FBiH izdaju kao prije 30 godina

Zašto se karte za putničke vozove u Javnom preduzeću...